در حاشیه اجلاس IORA صورت گرفت
تابناک سیستان و بلوچستان: در حاشیه اجلاس IORA، اسحاق جهانگیری که در چابهار حضور دارد، به همراه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزیر راه، مسکن و شهرسازی و وزیر صنعت، معدن و تجارت از سایت شهرک پتروشیمی مکران بازدید نمودند.
کد خبر: ۲۳۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 19 May 2016

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در این بازدید 2 ساعته معاون اول رئیس جمهور و رئیس کارگروه توسعه سواحل مکران از نزدیک در جریان پیشرفت طرح شهرک پتروشیمی مکران قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد با برداشته شدن موانع و کمک همه جانبه دولت و دستگاه‌های ذیربط، این طرح سبب برون رفت استان از مشکلات اقتصادی کنونی گردد.

وی ضمن استقبال از همکاری پتروشیمی مکران و وزارت نفت در احداث خط لوله گاز از ایرانشهر تا چابهار، این اتفاق را بسیار خوب و مبارک دانست.

در این جلسه که در محل سایت پتروشیمی مکران روی داد، وزیر راه، مسکن و شهرسازی نیز در خصوص پروژه خط آهن چابهار به زاهدان توضیحاتی بیان نمود. همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در باره معادن سنگ آهن و سایر معادن استان توضیحاتی داد و بیان داشت که به زودی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه سنگ آهن خواهیم بود.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به اینکه امروز دیگر نام استان معادل ناامنی نیست، بیان داشت افق های جهش صنعتی در استان بسیار نزدیک است.

سایت شهرک پتروشیمی مکران در زمینی به مساحت بیش از 12 کیلومتر مربع، محل احداث 18 واحد صنایع بالادستی و بیش از 30 واحد صنایع پایین دستی در منطقه آزاد چابهار است و بعد از ماهشهر و عسلویه، قطب سوم پتروشیمی ایران می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
به حق حضرت حسین استان آبادانی بشه یخورده خیالمون برا آینده بچه هامون راحت به.سفره خالی و خجالت از اولاد برای نسل من خداکنه بچه هامون خوشبخت شن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار