بیش از یک هفته از ترکیدگی لوله آب در این خیابان می‌گذرد و آب با فشار زیاد در سطح این معبر سرازیر شده و به داخل جوی ریخته و به هدر می‌رود.
کد خبر: ۲۳۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 28 May 2016
خیابان پلیس که به خاطر تخریب آسفالت و حفاری‌های متعدد خبرساز شده است این بار به علت ترکیدگی لوله آب خبر ساز شد.  

به گزارش تابناک همدان، بیش از یک هفته از ترکیدگی لوله آب در این خیابان می‌گذرد و آب با فشار زیاد در سطح این معبر سرازیر شده و به داخل جوی ریخته و به هدر می‌رود.

شدت آب خروجی از ترکیدگی لوله به قدری است که خودروهای عبوری باید کاملأ توقف کرده و مسیری را انتخاب کنند که در چاله‌های این معبر نیفتند.  

خیابان پلیس از پاییز سال 94 به خاطر حفاری شرکت‌های مختلف خدمات رسان دچار مشکلات جدی شده و بخش قابل توجهی از آسفالت این معبر مهم تخریب شده و باید شهرداری منطقه 3 برای روکش آسفالت تمام معبر اقدام جدی کند.

تابناک همدان با توجه به رسالت خود درباره آگاه بخشی جامعه از یک سو و رویکرد اصلاحی از طرف دیگر در چندین نوبت به موضوع تخریب آسفالت این معبر پرداخت و گزارش‌هایی را منتشر نمود که بعد از گزارش آخر در اردیبهشت سال 95 شاهد بودیم که شهرداری همدان در دو نقطه از این معبر لکه گیری کرد که به هیچ عنوان نیاز خیابان پلیس به روکش آسفالت را رفع نکرده و فقط می‌تواند به عنوان مسکنی بر پیکر زخمی این معبر باشد.

وضعیت خیابان پلیس یا همان جاده قدیم قاسم آباد این روزها با این ضرب المثل ایرانی‌ها یعنی«گل بود به سبزه نیز آراسته شد» سنخیت بیشتری دارد چراکه این بار بیش از یک هفته از ترکیدگی لوله آب گذشته و هیچ یک از شرکت‌های خدماتی از جمله شرکت آب و فاضلاب شهرستان همدان پیگیر این مسئله نبوده‌اند و آب با فشار زیاد به هدر می‌رود و این در حالی است که هر روز رسانه‌ها و مسئولان بر مدیریت منابع و استفاده بهینه آب تأکید می‌کنند.  

حال باید پرسید آیا شرکت آب و فاضلاب همدان اکیپ‌های گشت برای کنترل مواردی مثل ترکیدگی لوله در سطح شهر ندارد؟ چرا باید بیش از یک هفته آب در یک نقطه از شهر با فشار زیادی بر اثر ترکیدگی لوله هدر برود و هیچ یک از مسئولان و متولیان امر، اطلاعی از موضوع نداشته باشند؟ 

هدر رفت آب در این معبر به مانند آب گرفتگی بعد از بارش‌های شدید است که برای تردد خودروها ایجاد مشکل نموده و ترکیدگی دقیقأ در مقابل مساکن جدیدی که در این منطقه احداث شده به وجود آمده است.  

همان طور همگان به خوبی می‌دانیم ایران در سال‌های اخیر به علت خشکسالی‌های پی در پی و سوء مدیریت منابع آب، در تأمین آب دچار مشکل است و برای حفظ منابع آب باید اهتمام بیشتری داشت.

 امید است که در بحث مدیریت منابع آب شعار ندهیم و در عمل با ترمیم ترکیدگی لوله و جلوگیری از هدر رفت آب حفظ منابع آب را به اثبات برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار