برگزیدگان چهاردهمین جشنواره تئاتر عربی خوزستان که به میزبانی شهرستان سوسنگرد برگزار شد، معرف‍ی شدند.
کد خبر: ۲۳۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 29 May 2016

هیئت داوران لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال را به مرتضی منصوری برای طراحی بروشور نمایش «القبله الاخیره لدیدمونه» از اهواز اهدا کرد.

در بخش طراحی صحنه، هیئت داوران لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال را به صورت مشترک به سارا اسدی طراح صحنه نمایش «الخنزیر» از هویزه و معصومه فریسات برای طراحی صحنه نمایش «حکایه من ز من الصمت» از سوسنگرد اهدا کرد.

در بخش بازیگری زن، لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال به مریم طرفی برای بازی در نمایش «تالی الیل» از سوسنگرد اعطا شد.

رتبه سوم بازیگری را زینب چلداوی برای بازی در نمایش «فی رثا الفجر» از ابوحمیظه از آن خود کرد و لوح تقدیر و مبلغ پانصد هزار ریال دریافت کرد. این بخش برگزیده دوم و اول نداشت.

در بخش بازیگری مرد، هیئت داوران در این بخش، دیپلم افتخار و مبلغ سه میلیون ریال را به عبدالهادی آلجرف برای بازی در نمایش «الخنزیر» از هویزه اعطا کرد و یوسف محسناوی برای بازی در نمایش «السلم» از ماهشهر به عنوان حائز رتبه دوم، لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال را دریافت کرد.

همچنین علی سودانی برای بازی در نمایش «حکایه من ز من الصمت» و عقیل حمادی برای بازی در نمایش «القبله الاخیره لدیدمونه» از اهواز به صورت مشترک رتبه سوم را کسب و مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال را به همراه لوح تقدیر دریافت کردند.

در بخش کارگردانی، هیئت داوران لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال را به رضا حویزاوی برای کارگردانی نمایش «حکایه من ز من الصمت» از سوسنگرد به عنوان رتبه سوم کارگردانی اهدا کرد.

در این بخش، لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به مرتضی منصوری برای نمایش «القبله الاخیره لدیدمونه» از اهواز به عنوان حائز رتبه دوم تعلق گرفت. عبدالهادی آلجرف برای کارگردانی نمایش «الخنزیر» از هویزه به عنوان حائز رتبه اول معرفی و دیپلم افتخار و مبلغ چهار میلیون ریال را دریافت کرد.

هیئت داوران در بخش نویسندگی انتخابی نداشت.

گفتنی است؛ سعید آلبو عبادی، ناصر میاحی و فواد رابحی داوری چهاردهمین جشنواره تئاتر عربی خوزستان را بر عهده داشتند.

فراخوان جشنواره تئاتر عربی خوزستان با محوریت مسائل اجتماعی، فرهنگی، آداب و رسوم و دفاع مقدس منتشر شد و پیرو آن ۳۶ متن به دبیرخانه جشنواره رسید.از این میان ۱۴ متن به مرحله بازبینی راه یافتند و هفت گروه نمایش مجوز ورود به جشنواره را دریافت کردند.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار