با محوریت پیشگیری از طلاق مهرماه امسال؛
به گزارش تابناک سمنان ،نخستین همایش ملی الگوی خانواده سالم با محوریت پیشگیری از طلاق مهرماه امسال در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 19 July 2016
به گزارش تابناک سمنان، دکتر اسحق رحیمیان بوگر دبیر اجرایی همایش ملی الگوی خانواده سالم گفت : این همایش 28 مهر امسال و در 12 محور برگزار خواهد شد.
وی به محورهای این همایش اشاره کرد و افزود: سبک زندگی و خانواده سالم، شیوه‌های تعالی و تحکیم خانواده ، پیشگیری نوین از بروز طلاق، روابط خانواده قبل و بعد از طلاق، تغییر در سبب‌شناسی و روند طلاق از جمله محورهای این همایش است.دبیر اجرایی نخستین همایش ملی الگوی خانواده سالم، راهکارهای برون‌رفت از معضل طلاق، جنبه‌های حقوقی و قوانین مربوط به طلاق، مدل های برتر و کارآمد در پیشگیری از طلاق، پیامدهای منفی طلاق برای نونهالان و خردسالان، شناسایی و مداخله در ابعاد روانی- اجتماعی طلاق، مداخله‌های آموزشی روانی معاصر در پیشگیری از طلاق و پیامدهای روانشناختی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی طلاق را از دیگر محورهای این همایش یک روزه برشمرد.
رحیمیان بوگر با بیان اینکه علاقه مندان تا 20 مرداد برای ارسال خلاصه مبسوط مقالات خود فرصت دارند اظهار داشت: نخستین همایش ملی الگوی خانواده سالم به همت دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار