مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از بهره‌برداری 99 پروژه برق‌رسانی استانی در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۲۸۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 18 August 2016

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات اظهار داشت: در هفته دولت امسال، 99 پروژه برق‌رسانی در استان سمنان با اعتبار 48 میلیارد و 551 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: در هفته دولت امسال، همچنین 24 پروژه بهینه‌سازی و نصب ایستگاه‌ها و تجهیزات توزیع برق به منظور تأمین برق مشترکان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در ادامه افزود: از کل پروژه های قابل افتتاح، 14 پروژه مربوط به بهسازی و تأمین روشنایی معابر و 61 پروژه مرتبط با احداث و اصلاح شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف جهت ظرفیت‌سازی برای مشترکان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اظهار داشت: همچنین در هفته دولت امسال، 24 پروژه بهینه‌سازی و نصب ایستگاه‌ها و تجهیزات توزیع برق به منظور تأمین برق مشترکان به بهره‌برداری می‌رسد.

موسوی‌زاده به مناسبت هفته دولت و دستاوردهای سه ساله دولت تدبیر و امید بیان کرد: مردم باید از خدمات صنعت توزیع برق استان به خوبی مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار