با حضور وزیر ارتباطات
فرماندار شیروان گفت: همزمان با هفته دولت 83 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 70 میلیارد تومان در شهرستان شیروان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۸۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳ 22 August 2016

عباسعلی صفایی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، از افتتاح و بهره‌برداری از 83 پروژه در بخش‌های مختلف شهرستان با اعتبار 702 میلیارد و 938 میلیون ریال خبر داد.

وی گفت: در سومین روز از هفته دولت با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، این پروژه‌ها به‌صورت هماهنگ به بهره‌برداری خواهد رسید.

صفایی همچنین از کلنگ‌زنی طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شیروان در این هفته خبر داد و افزود: زمین پروژه تحویل و کارگاه تجهیز شده است و این پروژه به‌صورت BOT با ظرفیت تسویه 12 هزار مترمکعب در شبانه‌روز افتتاح خواهد شد.

وی بیشترین اعتبارات پروژه‌های هفته دولت مربوط به آب روستایی دانست و اظهار داشت: پروژه خط انتقال آب مجتمع زیدر سرانی با اعتبار بالغ‌بر 10 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید و در فاز اول 9 روستا و در ادامه 24 روستا و شهر قوشخانه از آب شرب سالم بهره‌مند خواهند شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان با اشاره به اینکه سوخت یکی از دغدغه‌های مردم به ویژه در مناطق کوهستانی و مرزی در زمستان است، اظهار داشت: اجرای چندین پروژه گازرسانی و شبکه گسترده خط لوله گاز در بخش‌های مختلف شهرستان انجام‌ شده است که در شماری از روستاهای استان به  برداری خواهد رسید.

وی بیشترین پروژه‌های شهرستان را در حوزه دهیاری‌ها دانست و اظهار کرد: در سه بخش مرکزی، قوشخانه و سرحد 29 پروژه در حوزه دهیاری‌ها اجرا شده و آماده بهره‌برداری در این هفته است.

صفایی همچنین به اجرای پروژه‌های آسفالت معابر، زیباسازی، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی و پارک خطی در حوزه شهری اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها در شهرهای مختلف شهرستان شیروان اجراشده است که به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

نماینده عالی دولت در شیروان با اشاره به بهره‌برداری از بزرگ‌ترین واحد تولیدی مرغ گوشتی استان در شهرستان شیروان گفت: این واحد در روستای حسین‌آباد با ظرفیت 100 هزار قطعه، توسط بخش خصوصی و نیز استفاده از تسهیلات دولتی با اعتبار 37 میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا شده است.

 وی تصریح کرد: هفته دولت 83 پروژه به مناسبت هفته دولت در شیروان با حضور مسؤولان بهره‌برداری می‌شود.

دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نام‌گذاری شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار