وعده خوش نماینده مردم در مجلس به نیروهای حق‌التدریسی
به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی امروز در جمع شماری از مدیران آموزش و پرورش شهرستان سمنان اظهار داشت: بحث استخدامی‌ها در نظام آموزش و پرورش مورد پیگیری قرار گرفته است و بخشی از آن در مجلس تصویب شده است و این کار به سرانجام خواهد رسید.
کد خبر: ۲۹۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 21 September 2016

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی امروز در جمع شماری از مدیران آموزش و پرورش شهرستان سمنان اظهار داشت: بحث استخدامی‌ها در نظام آموزش و پرورش مورد پیگیری قرار گرفته است و در بخش‌هایی که نیروهای حق‌التدریسی وجود دارند و سال‌ها تدریس و تلاش کرده‌اند، حقشان باید داده شود و بخشی از آن در مجلس تصویب شده است و این کار به سرانجام خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه این نیروها باید استخدام شوند گفت: بحث پرداخت‌های نیروهای آموزش و پرورش، نمودی از بی‌عدالتی‌ در کشور است که در جلسات مختلف مجلس و کمیسیون‌ها مطرح شده است.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقشار و صنوف دیگری را هم داریم که به همین صورت هستند؛ ولی یکی از اقشاری که واقعاً حقشان ضایع شده فرهنگیان هستند و امیدواریم به سمت و سویی برویم که این بی‌عدالتی‌ها کمتر شود.

همتی بیان کرد: در بخش مدیران هم این مشکل را داریم که حق مدیریت‌ها و تفاوت‌هایشان با مدیران سازمان‌های دیگر ده‌ها برابر است.

وی تصریح کرد: می‌دانیم حجم کار در آموزش و پرورش به چه صورت بوده و با اینکه کار و استرس زیادی در این نهاد است، اما حق مدیریت‌ها با سازمان‌های دیگر بسیار متفاوت است و واقعاً در شأن نظام اسلامی نیست که این بی‌عدالتی‌ها در آن وجود داشته باشد و ما ساکت باشیم و چیزی نگوییم.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیگیر این موارد در مجلس خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد که این روند این‌گونه ادامه پیدا کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار