علی رغم تلاش6 ساعت شبانه :
به گزارش تابناک سمنان،معاونت آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در پی حریق گسترده در شهرک صنعتی سمنان گفت:این حریق با اعزام 10 دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه 35 نفر نیروی عملیاتی به محل و پس از 6 ساعت توسط آتش نشانان مهار شد.
کد خبر: ۲۹۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 21 September 2016
به گزارش تابناک سمنان،آتش‌یار دوم علی اصغر تاج آبادی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی به سامانه 125 در ساعت 23:11 شب گذشته به دنبال آتش سوزي شرکت ابر بستر آرام واقع در شهرک صنعتی سمنان موجب شد ستادفرماندهي سازمان، ايستگاه شماره 3 (شهرک صنعتی) را به محل حادثه اعزام كند.
 

معاونت آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دراين باره گفت: بارسيدن به محل حادثه مشاهده شد به علت حجم وسیع آتش سوزی و شعله‌هاي سركش و شرایط موجودنیاز به نیروی کمکی است که همزمان ایستگاه های 1،2، 4 و 5 سازمان آتش نشانی سمنان به همراه هفت دستگاه خودرو به محل اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: در ادامه نیز چهار تانکر آبرسانی از شهرداری سمنان و یک دستگاه تانکر از شهرک صنعتی به همراه دو دستگاه خودروی آتش نشانی از مهدیشهر و دو دستگاه لودر از شهرداری سمنان و شهرک صنعتی نیز به محل اعزام شدند.که در مجموع 10 دستگاه خودروی آتش نشانی به همراه 35 نفر نیروی عملیاتی در محل مشغول عملیات بودند.

 

معاونت آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله به چند تیم عملیاتی تقسیم شده و از جهات مختلف شروع به اطفاء حریق پرداختند.

 

وی با بیان اینکه عملیات اطفاء تا ساعت 5 صبح به‌طول انجامید خاطرنشان کرد: علت بروز حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

منبع: تابناک
برچسب ها: واحد صنعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار