همزمان با آغاز هفته ملی کودک، نمایشگاه هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز افتتاح شد
کد خبر: ۳۱۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 18 October 2016
کارشناس آموزش و ترویج اداره کل استاندارد خوزستان گفت : همزمان با آغاز هفته ملی کودک، نمایشگاه هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز افتتاح شد. 

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن تشکر از ارگان‌های مشارکت کننده خاطر نشان کرد تقارن هفته ملی کودک امسال با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، ما را بر آن داشت تا در سال جاری محوریت برنامه‌های این هفته را با شعار «کودکان تشنه‌اند...» برگزار کنیم.

زهره خطیبی افزود: در این مراسم که با حضور معاون استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد خوزستان برگزار شد، انیمیشن با مضامین استاندارد که توسط این اداره کل تهیه گردیده است پخش و مورد استقبال کودکان شرکت کننده در این مراسم قرار گرفت. در ادامه این مراسم غرفه‌های دستگاه‌های دولتی مشارکت کننده در نمایشگاه با حضور مسئولین افتتاح و شروع به کار نمود.

وی گفت: اداره کل استاندارد خوزستان که برای نخستین بار در نمایشگاه هفته ملی کودک حضور دارد با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده است کارگاه‌های آموزشی"آشنایی با استاندارد" را جهت دانش آموزان بازدید کننده از نمایشگاه برگزار و در پایان هر کارگاه هدایایی از جمله لوازم التحریر با طراحی و پیام‌های استاندارد به دانش آموزان اهدا می‌نماید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار