روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پی درج خبری با عنوان «پرواز قیمت بلیط قطار در مدار 138 درصدی »در تابناک سمنان مورخ 95/7/26 با ارسال نامه‌ای به سایت خواستار ارائه برخی موارد شد.
کد خبر: ۳۱۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 18 October 2016

به گزارش تابناک سمنان، روابط عمومیراه آهن جمهوری اسلامی ایران در پی درج خبری با عنوان «پرواز قیمت بلیط قطار در مدار 138 درصدی »در تابناک سمنان مورخ 95/7/26 با ارسال نامه‌ای به سایت خواستار ارائه برخی موارد شد. در بخش‌هایی از این نامه آمده است:

"1. بر خلاف ادعای صورت گرفته در خبر منتشر شده: شرکت راه آهن از 25 آذر ماه سال 94 تا کنون هیچ گونه افزایش قیمتی را برای بلیت قطار های مسافری لحاظ نکرده است و با توجه به شناور بودن بهای بلیت در ناوگان ریلی ،ادعای یاد شده در خصوص افزایش 38 درصدی در متن خبر و138 درصدی در تیتر خبر کاملا کذب و نادرست است.

2. شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در راستای ارایه تسهیلات بهتر و مطلوب تر به مسافران ،به شرکت های مالک قطار اجازه داده است تا بلیت های خود را در ایام غیر پیک با احتساب 30 درصد تخفیف به مسافران ارایه دهند و متاسفانه عدم آگاهی نگارنده مطلب از این موضوع منجر به آن شده تا تفاوت قیمت در ایام پیک و غیر پیک به واسطه تخفیف ارایه شده از سوی نگارنده خبر به عنوان تخلف در راستای افزایش قیمت بلیت تلقی شود و در تنظیم خبر مربوطه دقت لازم صورت نگیرد و رقم های متفاوت 38 و 138 درصدی را که هر دو کاملا نادرست هستند را در خصوص افزایش قیمت بلیت در خبر یاد شده مطرح کنند.

3. گفتنی است در پیش فروش صورت گرفته طی روز های اخیر در 40 دقیقه ابتدای آغاز پیش فروش ،در حدود 20 درصد این بلیت ها بصورت تخفیف دار به فروش رسیده است و این نشان از استقبال مردم و برنامه ریزی مناسب آنها به منظور استفاده بهینه از تسهیلات و امکانات ارایه شده از سوی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران است."

تابناک سمنان:ضمن احترام به نظر روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ،انتشار اسناد مربوطه را در جهت تنویر افکار عمومی بر خود لازم می داند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار