برگزیدگان نوزدهمین همایش قصه‌گویی استانی کانون پرورش فکری قزوین معرفی شدند
با اجرای یک مراسم اختتامیه، برگزیدگان نوزدهمین همایش قصه‌گویی استانی کانون قزوین معرفی شدند
کد خبر: ۳۱۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹ 27 October 2016
به گزارش تابناک  از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،درتاریخ 6 آبان 95،در پایان نوزدهمین همایش قصه‌گویی استانی کانون قزوین،برگزیدگان این همایش معرفی شدند.
دراین مراسم که با حضور مدیرکل کانون استان قزوین "مژده اروجی" وداوران و ناظران این همایش برگزار شد،پس از خوانش بیانیه هیات داوران که حاوی چند نکته برای  ارتقا مهارت و توانمندی قصه ‌گویان شرکت کننده بود،ده شرکت کننده برگزیده این همایش استانی معرفی و تقدیر شدند.
براساس رای داوران این همایش در بخش قصه‌گویی مادربزرگ ها ،سیده فاطمه رضایی با قصه "کرمو"برگزیده شناخته شد.در بخش قصه‌گویی اعضا نیز محمدپارسا جوادی "عضو مرکز فرهنگی و هنری مجتمع " با قصه "شست‌و شوی غرور"، مریم ایوبی از مرکز فرهنگی و هنری شریفیه با قصه "یک سبد سیب"، رقیه درویش‌وند از مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه با قصه "گلدان خالی" وسما یاسری از مرکز فرهنگی و هنری مجتمع با قصه "کلوچه‌های خدا" برگزیده شناخته شدند.
درادامه مربیان برگزیده این همایش معرفی شدند که شامل لیلا عیوض زاده  مربی فرهنگی مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین با قصه"شلغم پربرکت"، اعظم نوری زاده  مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد با قصه "سکه‌های پیروزی"،و رهبر جعفری "مربی کتابخانه سیار روستایی" با قصه "زائران امام رضا(ع)" و آزاده میربها "مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری شریفیه" با قصه "شپلی‍‌ های  یک گوش و دوگوش " بود.
در پایان از همه شرکت کنندگان این همایش تقدیر شد و میرکل کانون از دست اندر کاران همایش به ویژه گروه نمایش کانون که با همراهی با برنامه ، بر شورو نشاط  آن افزوده بودند ،قدردانی کرد.
نوزدهمین همایش  قصه‌گویی استانی کانون قزوین درتاریخ 5 و 6 آبان در سه بخش اعضا،مربیان و بخش آزاد برگزار شد و شامل قصه گویی 17مربی،10عضو نوجوان وسه قصه گو از بخش آزاد بود. سه نفر از این شرکت کنندگان استانی با موضوع سبک زندگی، سه نفر با موضوع رضوی و 24 نفر با موضوع آزاد قصه گفتند.
داوران این همایش دکتر علی اصغر ارجی"نویسنده و مدرس ادبیات فارسی"، عزیزه ریحانی"کارشناس فرهنگی کانون استان زنجان" و مریم نوشاد"مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری قروه همدان" بودند و مهدی مردانی "کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان قزوین"و نرگس لشکری"مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد"به عنوان ناظر دراین همایش حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار