پرچم متبرک شهدای هسته ای و مدافعان حرم توسط دوچرخه سوار اهل شهرستان شهریار به خانواده های معظم شهیدان داریوش رضایی نژاد و علی جرایه در شهرستان آبدانان اهدا شد.
کد خبر: ۳۳۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 24 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛این پرچم مزین به تمثال مبارک 65 نفر از شهدای شاخص مدافع حرم و شهدای هسته ای کشورمان است که توسط قهرمان دوچرخه سواری از گلزار شهدای شهرستان شهریار پس از طی حدود 950 کیلومتر مسافت با دوچرخه به آبدانان رسید و روز چهارشنبه در مراسمی با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهیدان رضایی نژاد و جرایه به این خانواده ها تقدیم شد.
 
دوچرخه سوار شهریاری که این پرچم را به آبدنان رسانده است، گفت: طرح پرچم گردانی با ابتکار فدراسیون دوچرخه سواری و وزارت ورزش و جوانان با مشارکت مردم، ادارات و تشکل های مردم نهاد شهرستان شهریار به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل از مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده های معظم آنان در حال اجرا است.
 
روح اله بصیری نیا افزود: این طرح فرهنگی ورزشی از یکسال پیش شروع شده و تاکنون این پرچم های متبرک توسط با دوچرخه به 700 شهر و شهرستان کشور حمل و به شهدای شاخص و شهدای مدافع حرم هر شهرستان تقدیم شده است.
 
عضوکمیته ملی دوچرخه سواری ایرانگردی و جهانگردی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: شهرستان آبدانان هفتصدمین شهرستانی است که پس از 16 روز رکاب زنی و طی مسافت 950 کیلومتر این پرچم به پدر بزرگوار شهید داریوش رضایی نژاد از شهدای هسته ای و برادر شهید علی جرایه کم سن و سال ترین نوجوان شهید کشور تقدیم شد.
 
این قهرمان پیشکسوت دوچرخه سواری با تشکر از استقبال گرم مردم، مدیران و خانواده های محترم شهدای آبدانان از پرچم شهدای مدافع حرم تاکید کرد: قصد دارم با توکل برخدا و استمداد از انوار متجلی شهیدان گلگون کفن در هشت ماه آینده این پرچم را به 600 بخش و شهرستان دیگر کشور برسانم و خانواده های عزیز شهدای گرانقدر تقدیم کنم. این قهرمان دوچرخه سواری کشور عصر چهارشنبه به همراه خانواده های معظم شهدا و مدیران شهرستان آبدانان در گلزار شهدا حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه به مقام و منزلت شهدا بخصوص شهیدان شاخص سردار حاج صارم طهماسبی، داریوش رضایی نژاد و علی جرایه ادای احترام کرد.
 
مردم شهرستان آبدانان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی 215 شهید گرانقدر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار