فرمانده تفنگداران نیروی دریایی آجا:
فرمانده آموزش تفنگداران و تکاوارن نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: از آغاز ماموریت نیروی دریای ارتش در آب های آزاد و بین المللی 251 مورد تهدید دزدان دریایی که قصد حمله و غارت کشتی های ایرانی را داشتند سرکوب و خنثی سازی شده است.
کد خبر: ۳۳۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 03 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، دریادار دوم تکاور دریایی علیرضا بیاتی پیش از خطبه های نمازجمعه شهرکرد افزود: از سال 1378 تاکنون نیروهای ایثارگر و غیور ارتش جمهوری اسلامی با حضور در آبهای آزاد خلیج عدن و دریای سرخ بیش از 3 هزار فروند کشتی باری جمهوری اسلامی را با اقتدار صیانت و هدایت کرده است.
وی ایجاد آرامش و نظم در مرزهای آبی کشور را مدیون نیروهای ولایتمدار و مقتدر نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران دانست و تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی بزودی برای حفظ امنیت کشتی های باری کشور در اقیانوس اطلس نیز حضور خواهد داشت.
فرمانده آموزش تفنگداران و تکاوارن نیروی دریایی ارتش، شاخص عملیات تفنگداران و تکاوران در دوران دفاع مقدس را عملیات 34 روزه خرمشهر، عملیات 'مروارید' با تجهیز و راه اندازی ناو موشک انداز و حفاظت و صیانت بیش از 12 هزار کشتی نفتی و باری جمهوری اسلامی در آبهای آزاد و بین المللی منطقه و خلیج عدن در جنگ تحمیلی عنوان کرد.
وی آموزش تخصصی و تکمیل تجهیزات نوین دریایی و ایمان به خدا و مطیع فرماندهی کل قوا را رمز موفقیت رزمندگان دریایی اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار