مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی:
مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی گفت: در دهه فجر امسال طرح هادی ۱۶ روستای خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۶۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 21 January 2017

علی اصغر آسمانی مقدم  با اشاره به برنامه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دهه فجر امسال، اظهار داشت: طی این دهه ۱۶ طرح هادی روستایی استان با هزینه کردی بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: از این تعداد سه طرح در روستاهای شهرستان قاین، دو طرح در شهرستان خوسف، سه طرح در شهرستان طبس، دو طرح در سربیشه، دو طرح در نهبندان، سه طرح در زیرکوه، یک طرح در شهرستان درمیان و یک طرح نیز مربوط به روستاهای شهرستان بشرویه خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین در این دهه تحویل اسناد روستایی و شهری را در روستای آسفیچ شهرستان سربیشه خواهیم داشت.

۴۰۰ واحد مسکن روستایی افتتاح می شود

آسمانی مقدم همچنین از افتتاح ۴۰۰ واحد مسکن روستایی طی دهه فجر امسال خبر داد و گفت: برای افتتاح این واحدها نیز تاکنون بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: از این میزان ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۶۰ میلیارد ریال نیز آورده خود متقاضیان بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با بیان اینکه از مجموع واحدهای قابل افتتاح ۴۶ واحد در شهرستان زیرکوه به بهره برداری می رسد، بیان داشت: اعتبار هزینه شده برای این واحدها بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است.

آسمانی مقدم ادامه داد: همچنین در دهه فجر امسال ۵۱ واحد مسکن روستایی در شهرستان سرایان، ۳۰ واحد در سربیشه، ۲۹ واحد در طبس، ۲۳ واحد در شهرستان فردوس، ۵۶ واحد در شهرستان قاین و ۱۶ واحد نیز در شهرستان نهبندان به بهره برداری می رسد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار