مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان کرمانشاه با اشاره به تعبیه ۲۲۶ هزار صندوق صدقات در استان کرمانشاه گفت: اکنون ۲۱۹ هزار خانوار کرمانشاهی مشترک صنادیق صدقات خانگی هستند.
کد خبر: ۳۶۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 26 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حسین خدرویسی اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 2266 هزار صندوق صدقات در استان تعبیه شده است، اظهار داشت: حدود 219 هزار از این صنادیق در منازل خانوارهای نیکوکار استان، 3799 صندوق بزرگ در سطح شهرها و شهرستانها و 3430 صندوق متوسط در ادارات و مراکز علمی تعبیه و نصب شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان کرمانشاه با بیان اینکه از 226 هزار صندوق تعبیه شده در استان طی 9 ماه امسال 39 میلیارد و 136 میلیون ریال صدقات جمع‌آوری شده است، عنوان کرد: بیشترین درآمد جمع‌آوری شده در این مدت به مشترکین صنادیق کوچک خانگی اختصاص داشته است.

خدرویسی گفت: درآمد صنادیق کوچک خانگی در 9 ماهه امسال 30 میلیارد و 123 میلیون ریال، درآمد صنادیق متوسط دو میلیارد و 198 میلیون ریال و در نهایت درآمد صنادیق بزرگ نزدیک به 7  میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: صدقات جمع‌آوری شده از صنادیق در سرفصلهای حمایتی همچون رفع نیازهای ضروری، تأمین هزینه‌های درمانی، تأمین هزینه‌های تحصیل، ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان هزینه می‌شود.

خدرویسی به دیگر راههای پرداخت صدقات از سوی مردم خیر اشاره و خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با شماره گیری *8877*083# از طریق تلفنهای همراه صدقات خود را به صورت الکترونیکی با مبلغ دلخواه پرداخت کنند.

وی به اجرای طرح ایمن سازی صدقات و طراحی صنادیق جدید اشاره کرد و گفت: طراحی صنادیق صدقات با شکل و شمایل جدید و متناسب با مبلمان شهری و ایمن سازی صندوق ها از برنامه ها و اقدامات آتی و امور در دست اقدام این نهاد است.

وی تأکید کرد: طراحی صنادیق جدید و ایمن سازی این صندوق ها با هدف جلب مشارکت های مردمی بیشتر و افزایش درآمد صنادیق صدقات اجرا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار