عدل هاشمی که بخش زیادی از توان خود را در جهت توسعه پروژه های راه سازی به منظور خروج استان از بنبست جاده ای گذاشته است گفت : مجوز محور دیشموک به قلعه رییسی و قلعه رئیسی به دهدشت هم گرفته شده است. محور لنده به تشان با رایزنی های صورت گرفته که قرار بود سال آینده عملیات آن صورت گیرد درسال 96 آغاز بکار می کند.
کد خبر: ۳۷۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰ 02 February 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ،بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، با حضور در برنامه نگاه روز به ارائه عملکرد در 8 ماهه ی وکالت خود پرداخت.
مهمترین مواردی که عدل هاشمی در این برنامه به آنها اشاره کرد چنین بیان شد.
وی به پروژه مهم جاده پاتاوه - دهدشت اشاره کرد و افزود :درد پروژه ملی جاده پاتاوه -دهدشت با تزریق نقدینگی درمان شده است ضمن اینکه تلاش می شود اتصال محورهای فرعی چرام ،دیشموک ،دشمن زیاری وچهاروسا همگام با پروژه اصلی صورت گیرد.
عدل هاشمی در ادامه افزود : تا پایان سال آینده بازگشایی محور پاتاوه به  دهدشت را شاهد خواهیم بود.
عدل هاشمی که بخش زیادی از توان خود را در جهت توسعه پروژه های راه سازی به منظور خروج استان از بنبست جاده ای گذاشته است گفت : مجوز محور دیشموک به قلعه رییسی و قلعه رئیسی به دهدشت هم گرفته شده است. محور لنده به تشان با رایزنی های صورت گرفته که قرار بود سال آینده عملیات آن صورت گیرد درسال 96 آغاز بکار می کند. جاده سوق به دشت با مشکلات نقدینگی در دست اجراست و از مدیر کل راه میخواهیم با تزریق نقدینگی به پیمانکار، تلاش شود این پروژه هرچه زودتر تمام شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه افزود :جاده طسوج -چاسخار یکی دیگر از جاده هایی است که مورد پیگیری است .جاده باغچه جلیل- سادات مناقصه آن انجام شده است.
عدل هاشمی در ادامه به یکی از عظیم ترین پروژه های حوزه ی انتخابیه خود یعنی پتروشیمی دهدشت اشاره کرد و گفت :خوشبختانه باتلاش های صورت گرفته این پروژه فاز اولش شروع شد و هفتاد نفر مشغول فعالیت هستند ضمن اینکه فاز دوم پتروشیمی دهدشت که مربوط میشود به ساختمان های غیر صنعتی ظرف یکی دوسال آینده به سراغ ساخت و اجرای کردن آن و بخش های زیر دست پتروشیمی میرویم .

هاشمی پور به دیگر طرح بزرگ اشتغالزایی که در این مدت 8 ماهه به شدت پیگیری کرده است یعنی سیمان سپو اشاره کرد و افزود : اول اسفند شاهد استارات این پروژه بزرگ خواهیم بود.
یکی دیگر از پروژه های مهم و اقتصادی حوزه ی انتخابیه عدل هاشمی ، مدن فسفات چرام بود که عدل هاشمی در این زمینه گفت: در خصوص معدن فسفات چرام ، توافق نامه با صنعت و معدن استان بسته شده است .معدن فسفات قیام و چرام در دستور کار قرار دارند با توجه به اینکه پانصد میلیارد تومان هزینه دارد باید با مطالعاتی به صورت دقیق تر انجام گیرد.
وی با اشاره به سفر هیات دولت و کار خوبی که در جهت انتقال آب از سد کوثر صورت گرفت ،افزود : طرح مطالعاتی انتقال آب به کهکیلویه سوق و لنده دردست اقدام است . برای انتقال آب از مارون برای کشاورزی سیصد بیست ملیون متر مکعب قبول کردند و در تلاش هستیم این عدد را به چهارصد ملیون متر مکعب برسانیم.
عدل هاشمی که خود عضو کمیسیون انرژی مجلس است در خصوص منابع نفتی استان گفت : پنجاه حلقه چاه در لیکک وجود دارد که تا به امروز سهم مردم این شهرستان فقط آلایندگی بوده است که با تلاش و همکاری وزارت نفت 13_۵ملیارد یکجا و ۸ میلیارد یکجا از محل اعتبارات نفتی به شهرستان بهمئی تعلق گرفت که این مبلغ در پروژه هایی از قبیل ساماندهی ورودی و خروجی شهر لیکک و اجرای طرح و پروژهای ورزشی در۲۲ روستای لیکک میشود.
 نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در ادامه به گزارش عملکرد یکی دیگر از پروژه هایی که از شعارهای انتخاباتی خود پرداخت و گفت : پروژه بزرگ و حیاتی در منطقه پروژه گازرسانی منطقه چهار روسا و دیشموک است که با تلاش های صورت گرفته و زمان بندی تمام این پروژه یکجا به مناقصه خواهد رفت.پروژه گازرسانی ممبی و سراسیاب با جمع بندی های صورت گرفته در اینده ای نزدیک  شروع بکار خواهد کرد.
وی در ادامه افزود : با برنامه کاری که دارم قدم بعدی بعد از کارهای بزرگ راه و گاز و پتروشیمی و  ساماندهی ورودی چهار شهرستان حوزه ی انتخابیه خواهد بود .
عدل هاشمی درپایان  خواستار همکاری همه با هم شد و افزود : همدیگر را حضم کنیم و کمک کار هم باشیم و از مردم و مسؤلین استانی و رسانه ها و خصوصا خبرنگاران در شهرستانها تقدیر و تشکر می نمایم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناسپاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
ببخشید جاده چرام طسوج پیشکش!!!! پل چرام شهرک درست کنید تا کشته نداده یه نونی شده برا تعمیرگاه‌ها !!!!!! بعد ببخشید سهم دهدشت چی بود???? جاده سوق دهدشت که بنفع سوق و لنده س !!! برا مردم و ساکنین دهدشت چی???
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
پاینده وسربلند باشید سردار سرافراز
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
همش دروغه. تو عمل هیچی مشاهده نمیکنیم فقط حرفه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار