نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: پس از ماجرای برجام بدعهدی و دروغگویی آمریکا و پایبندی ایران به تعهدات خود در سند برجام به جهانیان ثابت شد و رژیمی که مدعی مدیریت جهان را داشت رسوا و آلوده به اخلاق معرفی کرد.
کد خبر: ۳۷۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۸ 03 February 2017
به گزارش ایرنا، آیت الله عباسعلی سلیمانی در همایش ماندگاری انقلاب اسلامی وحدت، بصیرت و ولایت که در سرسرای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برگزار شد، اظهار داشت: امروز در شرایطی به سر می بریم که بیش از 60 کشور جهان علیه نطق رئیس جهموری آمریکا اعتراض کردند که این نشانه فرو ریزی شخصیت کاذب استکبار جهانی است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: انقلاب اسلامی در کشوری شکل گرفت که قلب جغرافیای جهان است و توانست دست دشمنان را از ایران کوتاه کند و از آنجایی که کشیدن دندان طمع از کشوری با ظرفیت های فراوان، سرنوشت ساز و کلیدی به راحتی برای دشمنان امکان پذیر نبود، از هر راهی و توطئه ای برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده کردند.
عضو خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران استوارترین رژیمی را که تا بن دندان مسلح بود سرنگون کرد.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: از قرن16 میلادی به بعد جز انقلاب اسلامی ایران هیچ انقلابی در دنیا شکل نگرفت که بتواند بر دنیای استکبار غلبه کند و به پیروزی دست یابد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی ایران نخست از مسجد و نماز آغاز شد و از تاسوعا ریشه و از عاشورا شکل گرفت و توانست بر استکبار جهانی غلبه پیدا کند.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: مردمی بودن و پیروی از ولایت فقیه از مهمترین دلایل پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این همایش گفت: سردمداران استکبار جهانی باور نمی کردند که کشوری بتواند از لایه های قدرت آنان عبور کند و خود قدرت ساز شود.
علی اوسط هاشمی اظهار داشت: استکبار جهانی فکر آن را هم نمی کرد که با ثبات و اقتداری که رژیم پهلوی دارد در برابر اراده مردم سقوط کند.
وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) به سبب تکیه بر آموزه های دین و ثابت ماندن بر همین موضع به یک شخصیت برجسته در جهان اسلام تبدیل شدند.
وی افزود: در هیچ جای انقلاب اسلامی نمی توان دید که در میان مذاهب و قومیت های مختلف مرزی وجود داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: نام امام خمینی(ره) در جهان برند انقلاب اسلامی است.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام کشورهای جهانی در زمان تحریم با آمریکا هم صدا شده بودند تا از این طریق به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.
هاشمی اظهار داشت: آمریکا به دنبال این بود که با فشارهای اقتصادی و تخریب افکار جهانی ایران هراسی را در جهان به راه بیندازد که با برجام تمام نقشه های آنان از بین رفت.
وی با اشاره به اینکه از 20 اسفند امسال تا 20 فروردین سال آینده بزرگترین طرح های عمرانی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد افزود: در سخت ترین شرایط مالی دولت تدبیر و امید چنین اتفاقات خوبی در استان در حال شکل گیری است.
وی با بیان اینکه خط لوله گاز زاهدان تا پایان اسفند آماده است بیان کرد: 130 کیلومتر شبکه گاز رسانی در زاهدان آماده شده و مناقصه اجرای 300 کیلومتر دیگر آن نیز انجام شده است.
امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی درس بزرگی به جهانیان داد گفت: رهبری امام خمینی(ره) و وحدت و اتحاد نقش موثری در پیروزی انقلاب داشت.
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی اظهار داشت: ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی ثابت کرد با وحدت، انسجام و همدلی می توان با دشمنان مقابله کرد.
وی بیان کرد: کسانی که خود را دلسوز نظام و انقلاب می دانند باید ظرفیت و تحمل خود را بالا ببرند و برای مردم خدمت کنند.
وی افزود: تا زمانی که اتحاد، همدلی و انسجام در بین امت اسلامی حاکم باشد دشمنان هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.
وی خاطر نشان کرد: به دلیل انسجام و اتحادی که در ایران وجود دارد استکبار جهانی جرات نزدیک شدن به این کشور و ملت را ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار