کد خبر: ۳۷۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 06 February 2017
 رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 2 کارگر شرکت گاز بر اثر انفجار هنگام آزمایش لوله گاز ایرانشهر - زاهدان جان خود را از دست دادند.

دکتر ایرج ضاربان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این 2 کارگر هنگام انجام آزمایش در خط لوله گاز ایرانشهر - زاهدان در منطقه بزمان با آسیب جدی رو به رو شده و با توجه به شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.
مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان ساعتی پیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید این انفجار گفته بود: 2 کارگر در این حادثه زخمی شدند.
محمدحسن طهرانی در تشریح حادثه افزود: نیروهای شرکت گاز در منطقه بزمان در حال آزمایش خط لوله ایرانشهر - زاهدان بودند که به دلیل گرفتگی و فشار هوا در لوله این حادثه اتفاق افتاد.
وی اظهار داشت: در این خط جریان گاز برقرار نبوده و عملیات نصب لوله و آزمایشات با آب در حال انجام بود و آزمایشات مرحله بعدی با فشار هوا انجام می شود و این حادثه ناشی از انفجار گاز نبود.
وی افزود: بر اثر بارندگی های اخیر در منطقه گل و لای داخل لوله ها رفته بود که همکاران در حال تمیزکردن خط بودند.
مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این آزمایشات در خطوط لوله گاز به عنوان اقداماتی برنامه ریزی شده برای حفظ ایمنی شهروندان از سوی شرکت گاز انجام می شود.
به گفته استاندار سیستان و بلوچستان، پروژه گاز رسانی از ایرانشهر به زاهدان عیدانه دولت تدبیر و امید به مردم شریف این شهر خواهد بود زیرا اجرای این طرح از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار