مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پاوه اعلام کرد:
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پاوه از رشد ۳۰ درصدی کمک خیران پاوه ای به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پاوه خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 07 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام  خمینی(ره) استان کرمانشاه، امسال خیران نیکوکار پاوه ای بیش از هفت میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پاوه اهدا کردند.

جشن عاطفه ها، اطعام نیازمندان، صدقات، مراکز نیکوکاری و ... از طرح های مشارکتی کمیته امداد به شمار می روند که با مساعدت و کمک خیران نیکوکار به اجرا در می آیند.

 لقمان انفرادی، مدیر کمیته امداد شهرستان پاوه با بیان اینکه امسال خیران نیکوکار پاوه ای بیش از هفت میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پاوه اهدا کرده اند، گفت: این میزان درآمد مردمی  از طرح های مشارکتی این نهاد همچون صدقات، مراکز نیکوکاری و ...جمع آوری شده است.

انفرادی، با یادآوری اینکه درآمدهای مردمی در شهرستان پاوه طی ده ماهه سال ۹۴ پنج میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال بوده، تصریح کرد: کمک های مردمی جمع آوری شده در این شهرستان طی سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته از رشد ۳۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی اظهار کرد: بیشترین کمک مردمی جمع آوری شده در سال ۹۵ به خیران مراکز نیکوکاری شهرستان پاوه با مساعدت دو میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی اختصاص داشته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان پاوه همچنین به وجود سه هزار و ۷۳۲ صندوق صدقات مردمی در سطح میادین، مراکز علمی و آموزشی، ادارات، سازمان ها و منازل مشترکین خانگی اشاره کرد و افزود: امسال مردم خیر شهرستان پاوه ۶۳۳ میلیون ریال به صندوق های صدقات تعبیه شده در این شهرستان واریز کردند.

به گفته انفرادی صدقات مردمی جمع آوری شده درده ماهه سال ۹۵ نیز نسبت به دوره مشابه سال ۹۴ از رشد ۱۸ درصدی برخوردار بوده است.

وی تاکید کرد: کمک های مردمی به منظور تامین هزینه های درمانی، تحصیلی، ازدواج و ... در اسرع وقت در میان نیازمندان واقعی توزیع می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار