در هفته پایانی هندبال بانوان ایران رخ داد
نماینده هندبال بانوان استان قم آخرین مسابقه خود در پیکارهای لیگ برتر هندبال باشگاه‌های زنان ایران را با شکست خانگی برابر نایب‌قهرمان این رقابت‌ها به پایان رساند.
کد خبر: ۳۸۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵ 25 February 2017
به گزارش تابناک قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون هندبال امروز جمعه هفتم اسفند ماه دیدارهای هفته چهاردهم و پایانی مسابقات فصل 1395 لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور با انجام سه مسابقه به انجام رسید و پرونده این رقابت‌ها تا سال آینده بسته شد.

این در حالی است که دختران هندبالیست تیم هدف‌پویان جوان قم در هفته پایانی پیکارهای لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور در دیداری تشریفاتی به مصاف نایب‌قهرمان این رقابت‌ها یعنی تاسیسات دریایی تهران رفتند و با اختلاف پنج گل نتیجه را به میهمان خود واگذار کردند.

این در شرایطی است که تا قبل از دیدارهای هفته چهاردهم مسابقات فصل جاری لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور قهرمانی تیم شهید چمران لارستان قطعی شد بود و با انجام دیدارهای عصر امروز، بازیکنان ملی‌پوش تیم‌ها با خیالی آسوده به اردوی تیم ملی هندبال زنان برای حضور در رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا رفتند.

در هفته پایانی این رقابت‌ها تیم شهید چمران لارستان در خانه خود میزبان تیم سوم جدول یعنی ذوب‌آهن اصفهان بود و تیم دوم جدول یعنی تاسیسات دریایی تهران در میهمانی تیم هدف‌پویان جوان قم به میدان رفت و در حالی که جام نایب‌قهرمانی نیز به قم آمده بود با حساب 28 بر 23 به برتری رسید.

این در حالی است که مسابقه با تیم تاسیسات دریایی تهران برای هر دو تیم جنبه تشریفاتی داشت زیرا قبل از دیدارهای هفته چهاردهم و پایانی این‌ فصل، نایب‌قهرمانی نماینده تهران و مقام چهارمی هندبالیست‌های تیم هدف‌پویان جوان قم در فصل 1395 لیگ برتر قطعی شده بود.

هدف‌پویان جوان قم با شکست برابر تاسیسات دریایی در کم‌ اهمیت‌ترین مسابقه این فصل خود در لیگ برتر، عملات به دومین حضور خود در لیگ برتر باشگاه‌های کشور پایان داد و مقام چهارم را کسب کرد، در حالی که این تیم فصل قبل در تجربه نخست حضور در لیگ برتر به مقام ششم دست یافته بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار