دبیر همایش خبرداد:
رييس دانشكده كشاورزي دانشگاه صنعتي شاهرود از برگزاری همایش ملي گياهان دارويي در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۳۹۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 11 March 2017

محمدرضا عامريان در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این همایش ملی که دیروز 18 اسفندماه در این دانشگاه آغاز شد امروز 19 اسفندماه پایان می‌یابد.

وی با بیان اینکه این همایش ملی با محوریتتحقيقات، توليد و فناوري برگزار شد، افزود: کشور ما از ظرفیت بالایی در گیاهان دارویی برخوردار است و بهره‌گیری از فناوری‌ها در کنار پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی می‌تواند به استفاده بهینه‌تر از این ظرفیت کمک کند.

رييس دانشكده كشاورزي دانشگاه صنعتي شاهرود با اشاره به استقبال پژوهشگران دانشگاهی از این همایش ملی گفت: در مجموع بیش از 130 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که 95 مقاله آن برای ارائه در همایش در دو قالب سخنرانی و پوستر انتخاب شد.

دکتر عامريان از ارائه 20 سخنرانی از سوی میهمانان این همایش طی دیروز و امروز خبر داد و اضافه کرد: مابقی مقالات در قالب پوستر در همایش ارائه شد.

دبير همايش ملي گياهان دارويي از استقبال اساتید و دانشجویان از این همایش تقدیر کرد و گفت: از سوی دبیرخانه همایش تلاش‌های زیادی صورت گرفته تا اين همايش در پايگاه استنادي جهان اسلامISCثبت شود که امیدواریم با تحقق آن بیش از پیش شاهد افزایش سطح علمی و اعتبار این همایش ملی باشیم.

این عضو هیئت علمیدانشگاه صنعتي شاهرود با اشاره به برخی برنامه‌های جنبی این همایش ملی تصریح کرد: همزمان با همایش دو کارگاه آموزشی با حضور اساتید این حوزه برگزار شد که با استقبال دانشجویان علاقه‌مند همراه بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار