مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی باید منجر به اقدام و عمل و رفتار شود
کد خبر: ۳۹۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 11 March 2017

محمدرضا سوقندی در کارگاه و گردهمایی طرح تربیتی چهره به چهره استان سمنان که با موضوع اقتصاد مقاومتیبرگزار شد،گفتمان‌سازی را از راه‌های فرهنگ‌سازی دانست و اظهار کرد: باید از فرهنگ‌سازی برای پایداری اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی باید منجر به اقدام و عمل و رفتار شود گفت: حضرت امام راحل همواره بر اصلاح الگوی مصرف، تولید کالای ایرانی، مصرف کالای داخلی ، خودکفایی و اشتغال تاکید داشتند و امروز نیز رهبر فرزانه انقلاب همواره بر این امور، خودباوری و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی تاکید دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: رهبری انقلاب از سال 89کلیدواژه اقتصادمقاومتی را وارد ادبیات کشور کرده چرا که اقتصاد مقاومتی راهبری مقام معظم رهبری برای رویارویی با اقتصادی علیه ایران اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به ریشه‌های عقیدتی این نگرش به اقتصاد اشاره کرد و افزود: گفتمان اقتصاد مقاومتی را باید از قرآن استخراج و ترویج کنیم.

سوقندی با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب از سال ٨٩ واژه اقتصاد مقاومتی را وارد ادبیات کشور کردند تصریح کرد: دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی جنگ اقتصادی علیه ایران اسلامی به راه انداخته اند و رهبر انقلاب برای مقابله با تهدیدات دشمنان در این عرصه بر توجه و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی اصرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: در قبال محدودیت‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان انقلاب، دو راه مقاومت و خلاقیت و تسلیم و ذلت در پیش رو داریم و نظام جمهوی اسلامی در مقابل تهدیدات و ... راه مقاومت و خلاقیت را انتخاب کرده و در عرصه اقتصادی نه تسلیم و نه ذلت راهبرد جمهوری اسلامی ایران است.

در این کارگاه یک روزه بیش از ٢٠ تن از مربیان طرح تربیتی چهره به چهره شهرهای مختلف استان سمنان حضور داشتند و مجری این طرح نیز گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این طرح ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار