مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان سمنان خبر داد:
مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان سمنان از افزایش ضریب اشغال صندلی از 30 به 100 درصد در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: قیمت حمل و نقل مسافران در سال جدید افزایش نخواهد یافت.
کد خبر: ۳۹۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 12 March 2017

مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان سمنان از افزایش ضریب اشغال صندلی از 30 به 100 درصد در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: قیمت حمل و نقل مسافران در سال جدید افزایش نخواهد یافت.

عدم افزایش قیمت حمل و نقل مسافران در سال جدید

سعدی در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به عدم افزایش قیمت حمل و نقل مسافران در سال جدید گفت: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند از مجاری پیش‌بینی شده شکایت کنند.

افزایش ضریب اشغال صندلی از 30 به 100 درصد در ایام نوروز

مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان سمنان، ضریب اشغال صندلی ناوگان حمل و نقل مسافربری این استان در ایام عادی سال را حدود 30 درصد اعلام کرد و افزود: البته خوشبختانه این ضریب اشغال برای اتوبوس‌های وی آی پی و اتوبوس‌های ویژه ما به ترتیب 80 و 70 درصد است. ضمن اینکه این ضریب در ایامی مثل نوروز طبیعتا 100درصد است.

با توجه به افزایش تقاضاء، قیمت حمل و نقل مسافران در سال جدید افزایش نخواهد یافت

تشویق برای خرید بلیط اینترنتی

وی از پیش‌فروش بلیط‌های ناوگان حمل و نقل مسافربری خبر داد و تصریح کرد: به‌منظور استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای آن عده از مسافرانی که برای تهیه بلیط از طریق فضای مجازی اقدام کنند، جوایز و بسته‌های تشویقی درنظر گرفته شده است.

ایشان با بیان اینکه با متخلفین برخورد می‌شود خاطرنشان کرد: اپراتورهای ما آمادگی پاسخگویی 24 ساعته به هموطنان را دارند. همچنین مسافران و هم‌وطنانی در صورت مشاهده تخلفات احتمالی می‌توانند از طریق سامانه 141 مراتب را به همکاران ما اطلاع دهند.

وی ادامه داد: مسافران همچنین می‌توانند اطلاعات مربوط به ترافیک محورها، مسافت سفر، وضعیت جوی و...را نیز از همکاران ما دریافت کنند.

سرمایه‌گذاری در خصوص مجمع‌های خدماتی بین‌راهی بیش از کل اعتبارات عمرانی استان سمنان است

مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان سمنان از استفاده مطلوب از ظرفیت بخش خصوصی در خصوص احداث مجمع‌های خدماتی بین‌راهی خبر داد و گفت: حجم سرمایه‌گذاری جذب شده در این بخش بیش از کل اعتبارات عمرانی استان سمنان بوده است.

مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان سمنان از سرکشی مداوم و مستمر از مجمع‌های خدماتی بین‌راهی در ایام پیک سفر خبر داد و افزود: در حال حاضر 27 مجمع خدماتی بین‌راهی فعال در سطح محورهای استان فعالیت دارند. ضمن اینکه بیش از 40 مجموعه منفرد نیز در سطح محورهای مواصلاتی خدمات ارائه می‌دهند.

سعدی با بیان اینکه هفت مجتمع بین‌راهی تنها در سه سال اخیر در استان راه‌اندازی شده تصریح کرد: دولت تدبیر و امید توجه بسیار خوبی به ایجاد این زیرساخت‌ها داشته است به طوری که تنها امسال پنج مجتمع بین‌راهی در استان ایجاد شده است.

با توجه به افزایش تقاضاء، قیمت حمل و نقل مسافران در سال جدید افزایش نخواهد یافت

وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد مجتمع‌های بین‌راهی استان سمنان فازهای دوم و سوم خود را هم راه‌اندازی کردند ادامه داد: همه واحدهایی که در حاشیه محورها خدمات ارائه می‌دهند ایمن‌سازی و سالم‌سازی شدند.

برنامه ریزی برای کاهش نرخ تلفات جاده ای در نوروز

عضو کارگروه سفر استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان همه توان خود را برای کاهش نرخ تلفات در نوروز فعال کرده بیان کرد: انجام تمهیدات راهداری لازم، آشکارسازی محورها، نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی و علائم هشداردهنده، نصب نمادهای پلیس در 100مقطع استان و...از جمله اقدامات ما در این حوزه است.

خدمات ویژه‌ استان به درراه‌ماندگان با 50 دستگاه اتوبوس

مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان سمنان از پیش‌بینی اتوبوس‌ها و ناوگان عمومی لازم برای جایگزینی اتوبوس‌های درراه‌مانده در ایام نوروز خبر داد و گفت: استان سمنان از معدود استان‌هایی است که در این بخش خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد و در ایام تعطیلات به صورت شبانه روزی آمادگی داریم که در صورت ایجاد مشکل برای هموطنان در اسرع وقت اتوبوس جایگزین برای آنها فراهم کنیم.

عضو کارگروه سفر استان با اشاره به پهناور بودن استان سمنان اضافه کرد: با وجود گستردگی سرزمینی، همکاران ما این آمادگی را دارند که به درراه‌مانده‌ها خدمات درخوری ارائه دهند و به همین منظور 50 دستگاه اتوبوس نیز پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار