به گزارش تابناک سمنان ،همزمان با سفر یک روزه دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری به سمنان، روز پنجشنبه با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت گام اول خط تولید ساخت مینی بوس با ظرفیت اولیه تولید سالیانه 500 دستگاه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۰۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 06 April 2017

همزمان با سفر یک روزه دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری به سمنان، روز پنجشنبه با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت گام اول خط تولید ساخت مینی بوس با ظرفیت اولیه تولید سالیانه 500 دستگاه به بهره برداری رسید.

حمایت دولت از تولید مینی بوس

وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: برنامه دولت این است که خودرو سازها به ظرفیت اسمس خودشان برسند لذا طبق سیاسته ای تدوین شده پیش بینی می شود سال 96، بیست و پنج درصد نسبت به سال 95 افزایش تولید در صنعت خودرو سازی داشته باشیم.

محصولات عقاب مشابه برندهای معتبر دنیا است

نعمت زاده افزود، در تهران بیش از 1200 دستگاه مینی‌بوس عمری بالغ بر 20 تا 25 سال دارند و آلایندگی فزاینده‌ای را برای شهر به ارمغان می‌آورند که ورود مینی‌بوس با فن آوری جدید می تواند علاوه بر کاهش آلودگی هوا به گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی کمک کند.

وی افزود نیاز کشور به تولید خودرو های با کیفیت و قیمت مناسب برای مصرف کندگان است.

محصولات عقاب مشابه برندهای معتبر دنیا است

نعمت زاده در این خصوص گفت:شرکت عقاب افشان بعنوان یکی از 6 کارخانه بزرگ اتوبوس سازی در جهان است از 6 ماه پیش راه اندازی خط تولید مینی بوس خود را در دستور کار قرار داد و امروز این خط توسط نعمت زاده افتتاح شد.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: محصولات این شرکت مشابه برندهای معتبر دنیا است و چیزی از آن ها کم ندارد بطوریکه نهاد ها و سازمانهای داخلی نیز از آن استقبال کرده اند بطوریکه امروز هم همزمان با افتتاح خط تولید مینی بوس ، از طرف شهرداری اصفهان تعداد 15 دستگاه اتوبوس در حال تحویل می باشد.

محصولات عقاب مشابه برندهای معتبر دنیا است

لازم به ذکر است شرکت عقاب افشان در خصوص تولید مینی بوس با شرکت اتوکار که یکی از شرکت­های مطرح در زمینه تولید مینی بوس و اتوبوس در ترکیه می باشد، در حال همکاری است. براساس ضوابط تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، داخلی‌سازی این مینی‌بوس در سال اول تولید به ۴۰ درصد خواهد رسید و پس از آن به ۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت.

همچنین عملیات اجرایی واحد تولید مینی بوس ، در سی و یکم شهریور سال گذشته و با حضور نعمت زاده وزیر صنعت، اسودی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی سمنان در فاز نخست کارخانه عقاب این شهرستان، آغاز شد و در حال حاضر تمامی مراحل فنی آماده سازی خط به اتمام رسیده و اقدامات لازم برای راه اندازی خطوط تولید صورت پذیرفته است.

در پایان و به درخواست رانندگان شهرداری اصفهان عکس یادگاری با وزیر گرفته شد.

محصولات عقاب مشابه برندهای معتبر دنیا است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار