رئیس اداره نظارت وبازرسی صنعت، معدن وتجارت استان سمنان ثبت تخلف پنج درصد بازرسی ها در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۴۰۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 08 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد مهدی یحیایی صبح شنبه در گفتگو باخبرنگاران در محل اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان سمنان ضمن تشریح اقدامات این اداره کل در ایام نوروز به خصوص در مقوله برخورد با متخلفان اصناف، ابراز داشت: در هشت هزار بازرسی صورت گرفته از اصناف استان قریب به ۳۹۵پرونده تخلف تشکیل شد که در مراجع قضایی به این تخلفات رسیدگی می شود.

پنج درصد بازرسی های نوروزی در سطح استان سمنان منجر به ثبت تخلف شده است

رئیس اداره نظارت وبازرسی صنعت، معدن وتجارت افزود: عمده رسیدگی به تخلفات اصناف با توجه به گزارش های مردمی به سامانه پیام گیر ۱۲۴ بود که به واقع می توان گفت بدون این بازوی همراهی و همکاری بین مردم و صنعت، معدن و تجارت، قادر به کنترل تمامی بازار عرضه محصولات در سطح استان نیستیم.

وی افزود: عمده تخلفات ثبت شده از اصناف در ایام نوروز، گرانفروشی، کم فروشی، تعطیلی غیر مجاز و ... است که عدم درج قیمت بر روی کالا در این میان بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.

پنج درصد بازرسی های نوروزی در سطح استان سمنان منجر به ثبت تخلف شده است

یحیایی گفت: پوشاک، کیف، کفش، آجیل و خشکبار، خواروبار، قنادی و شیرینی فروشی، میوه فروشی و تره بار، رستوران ها و هتل ها و لبنیات محلی در زمره اصنافی بودند که بیشترین تخلف را در ایام نوروز به خود اختصاص دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار