کاتب خبر داد:
رئیس فراکسیون اشتغال و تولید ملی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌های تخصصی کارآفرینی،برنامه‌ریزی ایجاد اشتغال‌های خرد و کمیته‌ای برای رسیدگی به لایحه رونق اشتغالزایی در فراکسیون متبوعش خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 10 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از خبرگزاری خانه ملت:غلامرضا کاتب درخصوص جلسه فراکسیون اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی گفت:در اولین جلسه "فراکسیون اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی" در سال 96 با حضور دکتر لاریجانی برگزار شد و بر اساس سیاست های این فراکسیون مقرر شده یک برنامه یک ساله در جهت تقویت اشتغالزایی در کشور در راستای اولویت بندی کارها وجود داشته باشد.

تشکیل سه کمیته‌های تخصصی  در فراکسیون اشتغال  و تولید ملی مجلس/تاکید بر توجه به کارآفرینی و ایجاد اشتغال‌های خرد

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیشنهادات نمایندگان در خصوص اشتغالزایی از طریق فراکسیون اشتغال و تولید مجلس پیگیری خواهد شد و در این رابطه با هماهنگی دولت و مرکز پژوهش‌های مجلس کمیته‌های تخصصی برای برنامه‌ریزی ایجاد اشتغال‌های خرد و کمیته‌ای برای کارآفرینی تشکیل خواهد شد.

وی افزود: در خصوص اصلاح لایحه برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغالزایی روستاییان نیز کمیته‌ای در مجلس تشکیل خواهد شد.

رئیس فراکسیون اشتغال و تولید ملی مجلس شورای اسلامی افزود: بحث مشخص شدن وزارتخانه متولی در رابطه با لایحه برداشت یک و نیم میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی برای اشتغالزایی روستاییان و همچنین مشخص شدن متولی بانکی در این رابطه گزارش کمیته‌های مذکور به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد./


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار