به گزارش تابناک سمنان:حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسؤولان در میعادگاه نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: 55 میلیون ایرانی در 29 اردیبهشت فرد اصلح را انتخاب کنند
کد خبر: ۴۰۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 14 April 2017

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسؤولان در میعادگاه نماز جمعه برگزار شد، اظهار داشت: 55 میلیون ایرانی در 29 اردیبهشت فرد اصلح را انتخاب کنند

انتخابات و انتخاب اصلح توسط 55 میلیون ایرانی

امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: 55 میلیون نفر واجد شرایط رأی دادن هستند و باید همه حضور در صحنه باشد؛ مردم باید در انتخابات آتی با مشارکت حداکثری به ندای رهبری پاسخ گویند.

Image result for ‫حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس+نماز جمعه‬‎

عبدوس تصریح کرد: با توجه به شاخص‌هایی که رهبری برای انقلابی بودن تعیین کرده‌اند، باید رئیس‌جمهوری را برگزینید که کارآمد و انقلابی باشد.

وی افزود: برخی از رسانه‌ها، بیگانه‌ها و برخی از عناصر منفعل داخلی در پی دوقطبی کردن انتخابات هستند؛ اما رهبری بر حضور حداکثری تأکید دارند و دوقطبی کردن را محکوم کردند.

مردم ایران می توانند

وی با اشاره به دیدار رهبری با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح اظهار داشت: برنامه دشمن اکنون القای "نمی‌شود" و "نمی‌توانیم" است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گام برداشتن در راستای رشد در همه جهت‌ها را ضروری دانستند و فرمودند این افق رشد در همه جهات باید به‌گونه‌ای باشد که تمام دنیا مجبور به فراگیری زبان فارسی شوند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به قدرت نظامی کشورمان گفت: اکنون پایگاه‌های موشکی ما تمام پایگاه‌های آمریکا را شناسایی کرده‌اند و شهرک‌های موشکی ما 100 متر زیر زمین بوده و دنیا می‌داند چه خبر است؛ از این‌رو، برابر این قدرت‌ها، «نمی‌توانیم» را القا می‌کند.

سکوت در برابر حرکات ضد ارزش‌ی جایز نیست

عبدوس با بیان اینکه هیچ‌گاه نباید برابر حرکات ضد ارزش‌های اسلامی سکوت کرد، گفت: هر جا که درباره ارزش‌ها موضع‌گیری شد، نباید نشست و سکوت کرد و باید عکس‌العمل نشان داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس ادامه داد: سکوت برابر حرکات ضدارزشی درواقع زیر سؤال بردن وجدان خود است و انسان به جایی می‌رسد که موظف به پاسخگوی به وجدان خود خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار