با حضور رئیس سازمان تیم‌های ملی در سمنان صورت گرفت:
به گزارش تابناک سمنان: آئین رونمایی از اتوبوس اختصاصی تیم‌های ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران که توسط شرکت عقاب‌افشان طراحی و تولید شده، با حضور رئیس سازمان تیم‌های ملی فوتبال برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ 17 April 2017

به گزارش تابناک سمنان:آئین رونمایی از اتوبوس اختصاصی تیم‌های ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران که توسط شرکت عقاب‌افشان طراحی و تولید شده، با حضور رئیس سازمان تیم‌های ملی فوتبال برگزار شد.

اتوبوس درسای عقاب اسکانیا منطبق با آخرین استانداردهای بین‌المللی است

محمد رضا ساکت در ابتدای این آئین ضمن یادآوری این نکته که : تامین تجهیزات استاندارد و مدرن یکی از دغدغه های فدراسیون و باشگاه ها ی بزرگ دنیا است افزود فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران هم از این قضیه مستثنی نبوده لذا با بررسی همه جانبه برای تامین یک اتوبوس مدرن و منطبق با استانداردهای بین المللی به محصولات شرکت عقاب افشان رسید.

وی افزود از میان سبد محصولات عقاب افشان ما اتوبوس درسا را به عنوان یک محصول super luxury انتخاب کردیم.

رونمایی از اتوبوس اختصاصی تیم‌ های ملی فوتبال / استفاده از توانمندی ملی در خدمت تیم ملی

تحویل اتوبوس اختصاصی تیم‌ های ملی فوتبال یکی از مسئولیت های اجتماعی شرکت عقاب افشان بود

رئیس سازمان تیم‌های ملی گفت: شرکت عقاب افشان در قالب مسئولیت های اجتماعی خود، اتوبوس درسا را با طراحی منحصر به فرد تقدیم قهرمان های تیم های ملی فو تبال کرد.

استفاده از توانمندی ملی در خدمت تیم ملی

ساکت به جهت گیری های دولت طی سال گذشته و امسال با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: سیاست های ملی ما بر این است که اگر محصولی با استانداردهای روز دنیا در کشور تولید شود ما نباید سراغ آن را از خارج از کشور بگیریم.

وی افزود: بسیار خوشحال هستیم که چنین مجموعه بزرگی در کشور وجود دارد و هر روز در حال رشد است بطوریکه توانسته است سبد محصولات خود اعم از شهری و بین شهری مطابق با استاندارد های اروپا تکمیل کند.

رونمایی از اتوبوس اختصاصی تیم‌ های ملی فوتبال / استفاده از توانمندی ملی در خدمت تیم ملی

فدراسیون فوتبال فعلی عنوان دار بهترین نتایج تاریخ فوتبال ملی است

ساکت در ادامه گفت: امروز بهترین نتایج فوتبال کشور قبل و بعد از انقلاب رقم خورده است بطوریکه طی یکسال گذشته تمامی تیم‌های فوتبال ایران در همه رده‌ها به مسابقات جهانی راه یافته اند.

وی افزود: جام جهانی قله افتخار فوتبال و بلکه ورزش هر کشور است و ما الان در موقعیتی قرار داریم که مردم، ما را راه یافته به جام جهانی روسیه می دانند.

لزوم برنامه ریزی بلند مدت در کشور

وی به سرمایه‌گذاری بسیار زیاد چین در فوتبال اشاره و ااضافه کرد: چین در مسابقات آسیایی و المپیک مدال‌های بسیار زیادی کسب می‌کند و موفق‌ترین کشورهای دنیا در المپیک است اما مسئولان این کشور با وجود اینکه همواره بیشترین مدال را از این آوردگاه بزرگ به‌دست می‌آورند، به دنبال توفیق در فوتبال هستند و از این روز سیاست‌گذاری کردند که در 2030 به یکی از سه قدرت جهان در فوتبال دنیا تبدیل شوند.

فردا تیم ملی فو تبال ساحلی با این اتوبوس از هتل تا فرودگاه خواهد رفت.

رئیس سازمان تیم‌های ملی در ادامه گفت: 18 تیم ملی فوتبال تحت پو شش فدراسون فو تبال هستند که اولین تیمی که توفیق دارد پس از این آئین با اتوبوس تیم ملی سفر کند بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی است .

ساکت افزود: فردا (سه شنبه) تیم ملی فو تبال ساحلی با این اتوبوس از هتل تا فرودگاه خواهد رفت.

اتوبوس درسا نتیجه تجربه بیش از یک دهه تولید اتوبوس بین شهری عقاب افشان است

در ادامه این مراسم مهندس عبدالله اکبری راد از حسن انتخاب مسئولین فدراسیون فوتبال برای انتخاب محصولات شرکت عقاب افشان تشکر کرد و افزود اتوبوس درسا نتیجه تجربه بیش از یک دهه تولید اتوبوس بین شهری عقاب افشان است .

رونمایی از اتوبوس اختصاصی تیم‌ های ملی فوتبال / استفاده از توانمندی ملی در خدمت تیم ملی

وی گفت: این اتوبوس با ویژگی منحصر به فرد خود ، نوید بخش خاطره ای دل انگیز برای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی می باشد چرا که طراحی بسیار چشم نواز ،محیط داخلی اتوبوس در کنار سیستم های صوتی و تصویری و همچنین سیستم تعلیق بسیار پیشرفته در شاسی جدید ، تجربه ای دلپذیر را به ارمغان می آورد .

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت عقاب افشان گفت: اتوبوس درسا این قابلیت را دارد که به غیر از کشورهای خاورمیانه به کشورهای بزرگ اروپایی هم صادر شود.

شایان ذکر است این اتوبوس توسط شرکت عقاب افشان سمنان و با مشارکت شرکت فناب و سامانه 9090 تهیه و در اختیار تیم ملی قرار گرفته تا سرویس‌ها و ایاب و ذهاب تیم های ملی فوتبال را فراهم کند.

 آین آئین با حضور رئیس سازمان تیم‌های ملی فوتبال، همتیان معاون استاندار سمنان، دانایی فرماندار سمنان،اسودی رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان،فتاحی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، موسوی شهردار سمنان، همتی مسؤول دفتر نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، اعضاء هیئت مدیره ، مدیران و پرسنل شرکت عقاب افشان و سایر مقامات محلی و ورزشی برگزار شد.

برچسب ها: رونمایی ، سمنان ، آئین
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
فکر کردند تیم رئوالد یوا بارسنال ...........................................هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار