فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان خبر داد:
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: اعضای باند حرفه ای سرقت بیش از سه تن برنج در شهرستان سمنان دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۱۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 20 April 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از معاونت اجتماعی ناجای سمنان، سردار روح الامین قاسمی ضمن بیان اینکه سارقان ۸۶ انبار مواد غذایی در سمنان دستگیر شدند، افزود: در تحقیقات مقدماتی پرونده سرقت از انبارهای سمنان صحنه‌های سرقت بررسی و کنترل محسوس و نامحسوس سارقان سابقه‌دار از سوی ماموران صورت گرفت.

سارقان سابقه‌دار برنج در شهرستان سمنان دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان خاطر نشان کرد: با توجه به این‌که بخش قابل توجهی از اموال سرقتی برنج بود و احتمال فروش آن به آشپزخانه ها و رستوران ها وجود داشت، تحقیقات به این سمت هدایت شد.

وی از شناسایی و دستگیری یکی از واسطه های خرید برنج های سرقتی اشاره کرد و گفت: با انجام تحقیقات تخصصی از متهم و شناسایی کامل سارق پرونده، سارق سابقه‌دار انباری ها در مخفیگاه خود دستگیر شد.

قاسمی، به اعتراف سارق دستگیر شده مبنی بر فروش برنج های سرقتی به آشپزخانه ای در شهرستان سمنان اشاره کرد و گفت: در بازدید پلیس از این واحد صنفی، دو تن برنج با نشان ها و کیسه های مختلف کشف شد، سارق برای انتقال برنج های سرقتی به این آشپزخانه از یک راننده آژانس کمک می گرفت که با شناسایی وی و بازدید از خانه وی، بیش از یک تن برنج سرقتی کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سردارقاسمی ، از احضار دو نفر از صاحبان آشپزخانه‌های مورد نظر که هر دو نیز سابقه دار هستند به پلیس آگاهی اشاره کرد و گفت: متهمان به خرید ۶۰۰ کیلوگرم برنج سرقتی از سارق دستگیرشده اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه در تحقیقات تکمیلی این پرونده ۸۶ فقره سرقت از خانه در سمنان کشف شد که متهمان آنها روانه زندان شدند، گفت: تحقیقات شناسایی سایر مال‌باختگان و مال‌خران احتمالی این پرونده ادامه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار