در پیام تسلیت به منظور شهادت مرزبانان؛
رئیس سازمان بسیج مستضعفین درپیام تسلیت خود بمنظورشهادت مرزبانان و فرزندان شجاع ملت ایران در اقدام تروریستی اشرارمسلح درمنطقه میرجاوه گفت: دولت موضوع شهادت مرزبانان را از مبادی تعریف شده در مراودات سیاسی با کشور پاکستان، با جدیت تمام پیگیر کند.
کد خبر: ۴۱۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴ 29 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار پاسدار غلامحسین غیب‌پرور روز شنبه در پیام خود آورده است: شهادت مظلومانه جمعی از مرزبانان و فرزندان شجاع ایران که در اقدامی تروریستی در منطقه مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به دیدار معبود شتافتند، برای ملت ایران سخت و جانسوز بود.

« مرزبانانی که با شجاعت و ایثار همواره برای آرامش و امنیت این مرز و بوم در تلاشند و بی هیچ منتی و با اخلاص تمام مدافع سربلندی ایران اسلامی هستند».

تروریست‌های وابسته که به طور نهان و آشکارتحت حمایت آمریکای جنایتکار قراردارند، نمی توانند با چنین اعمال ننگینی درعزم راسخ ملت ایران برای پیشرفت کشور و اعتلای ایران اسلامی و مبارزه با تروریسم تکفیری صهیونیستی خللی وارد کنند.

بدیهی است نظام جمهوری اسلامی ایران حق دفاع از خود در برابر این جنایتکاران را محفوظ می دارد و از دولت انتظار دارد از مبادی تعریف شده در مراودات سیاسی با کشور پاکستان، با جدیّدت تمام پیگیر این موضوع بوده و تضمین های لازم را برای جلوگیری دولت پاکستان از تردد آزادانه تروریست ها در خاک آن کشور به عمل آورد.

«اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده های داغدار این عزیزان و همرزمان آنها در نیروی انتظامی از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های بزرگوار آنها صبر و اجر وافر مسألت دارم».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار