سرپرست فرهنگ و ارشاد میامی خبر داد
سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی از برگزاری بیش از ۱۴ عنوان برنامه هم‌زمان با گرامیداشت سوم خرداد در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 30 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ستان سمنان، ،رضامهدیاندر نشست هماهنگی برنامه‌های سوم خرداد درفرمانداری شهرستان میامیاز برگزاری بیش از ۱۴۴ عنوان برنامه فرهنگی و هنری هم‌زمان با گرامیداشت سوم خرداد در میامی خبر داد.

وی افزود: برگزاری شب‌شعر و خاطره و نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی هنری از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی سوم خرداد در شهرستان میامی است.

سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی تصریح کرد: اهدای بسته‌های فرهنگی، برگزاری مسابقه فرهنگی و قرآنی، استفاده از جملات مرتبط در سربرگ مکاتبات اداری، دیدار با خانواده معزز شهدا، برپایی ایستگاه نقاشی و برگزاری نشست‌های تخصصی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در این شهرستان است.

مهدیانبرگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، جهت‌دهی به مطبوعات و خبرگزاری‌ها، فضاسازی محیطی، تجلیل از هنرمندان فعال در عرصه هشت سال دفاع مقدس و اجرای نمایش را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در شهرستان میامی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار