نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت که تشکیل جبهه اصولگرایان معتدل می تواند موج جدیدی در حمایت از حسن روحانی ایجاد کند.
کد خبر: ۴۱۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 30 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، هادی قوامی اظهار کرد: بعد از برگزاری اولین مناظره تلویزیونی، شرایط انتخابات قدری متفاوت شد. در این مناظره آقای جهانگیری خیلی قدرتمند ظاهر شد و اوضاع برای آقای روحانی هم نسبت به گذشته بهتر شد و به نظر می رسد نوعی دو قطبی بین آقایان قالیباف و روحانی ایجاد خواهد شد.

موج جدیدی در حمایت از روحانی در راه است

وی با اشاره به گرم تر شدن فضای انتخابات در هفته های آخر افزود: با برگزاری مناظره ها انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات نیز بیشتر می شود و انتخابات پرشور تر خواهد شد. ضمن اینکه هر چه به سمت دو قطبی شدن انتخابات پیش برویم شرایط دولت مستقر بهتر خواهد شد و پیش بینی من این است که نهایتا آقای روحانی با رای بالا انتخاب می شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: به نظر می رسد تشکیل جبهه اصولگرایان معتدل می تواند موج جدیدی در حمایت از آقای روحانی ایجاد کند و از هفته آینده نیز افرادی بیشتری جذب این جبهه خواهند شد.

قوامی در پایان تصریح کرد: من فکر می کنم حمایت آقای ناطق نوری از آقای روحانی حداقل 20 تا 30 درصد آرای اصولگرایان را به نفع آقای روحانی جذب خواهد کرد بویژه اینکه در طرف مقابل بداخلاقی‌ها بیشتر شده و انتظارات برآورده نشده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار