رهبر معظم انقلاب:
در آستانه‌ی روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (یکشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای دیدار کردند.
کد خبر: ۴۱۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 30 April 2017
به گزارش تابناک سمنان به نقل از انتخاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای پیش از ظهر امروز در دیدار کارگران اعلام کردند : عمده حرف بنده با مردم است. مردم عزیز ما باید بدانند که حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف تعیین‌کننده است، تعیین‌کننده‌ی امنیت ملی است؛ اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت خواهد بود.

Image result for ‫رهبر‬‎

ایشان خاطرنشان کردند: اینکه می‌بینید دشمن‌های وقیح و گردن‌گلفت در مقابل جمهوری اسلامی از هر عمل سختی اجتناب می‌کنند، به خاطر حضور مردم است؛ از مردم می‌ترسند. به معنای واقعی کلمه می‌ترسند. این‌ها تحلیل نیست، واقعیاتی است که مستندات آن‌ها جزو مسلمات است. وقتی ملت حضور پیدا می‌کند دشمنی که می‌خواهد با این نظام مبارزه کند مجبور می‌شود عقب بنشیند و تعرض نکند.

ایشان تاکید کردند : وقتی بین ملت و نظام فاصله ایجاد شد و ملت در صحنه حضور پیدا نکرد، آن‌وقت هر کاری بخواهند می‌توانند انجام دهند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین تصریح کردند:گاهی می‌شنویم و شنیده‌ایم در گذشته بعضی‌ها گفته‌اند که وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم توانستیم سایه‌ی جنگ را از سر کشور رفع کنیم؛ نه، این حرف‌ها، حرف درستی نیست،آنچه که سایه‌ی جنگ را، سایه‌ی دشمن را در طول این سال‌های متمادی از سر کشور رفع کرده است حضور مردم بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار