استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی بر تکریم معنوی رزمندگان و ایثارگران تاکید کرد و گفت: احترام به ایثارگران فقط در بعد مادی خلاصه نمی‌شود و خود ایثارگران هم چنین توقعی ندارند، بلکه احترام به جایگاه ایثارگران باید به معنی واقعی کلمه به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
کد خبر: ۴۱۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 30 April 2017
به گزارش تابناک تبریز، دکتر اسماعیل جبارزاده در جمع جانبازان و ایثارگران مجموعه استانداری آذربایجان شرقی، با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و جانباز، گفت: برای ارتقای جایگاه ایثارگران در جامعه و ایجاد فرهنگ احترام به مقام و منزلت ایثارگران باید بیشتر کار شود.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم قدردان ایثارگران باشیم، افزود: رزمندگان سال‌های دفاع مقدس الگوی جامعه هستند و تکریم آنها درواقع تکریم فداکاری و ازجان‌گذشتگی برای کشور و انقلاب است.

جبارزاده با بیان اینکه افتخار می‌کنم که به جامعه رزمندگان و ایثارگران منسوب هستم، افزود: امروز با همان روحیه سال‌های جنگ و حتی بیشتر از آن، آماده‌ایم تا هر تهدیدی متوجه نظام و انقلاب ما شد در صحنه حضور یابیم و جان خود را برای انقلاب فدا کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه دیدار ایثارگران و رزمندگان، خستگی را از تن انسان بیرون می‌کند، گفت: ما بازماندگان شهدا و ایثارگران هستیم و از خدمت به نظام و انقلاب، خسته و دلسرد نخواهیم شد.

وی همچنین بر حل مشکلات کارمندان ایثارگر شاغل و بازنشسته تأکید کرد و از آنها خواست تجربه سال‌ها خدمت به نظام و انقلاب را در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :