در کرج آغاز شد؛
رئیس جهاددانشگاهی استان البرز گفت: به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) واحد استان البرز، نظرسنجی از مردم این استان در خصوص دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد.
کد خبر: ۴۱۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 30 April 2017
به گزارش تابناک البرز؛ می‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز اظهارکرد: انتخابات مظهر دموکراسی و آزادی یک ملت است و مردم هر کشور میزان علاقه‌مندی به علقه‌های اجتماعی و فرهنگی خود را با حضور در این رویداد عظیم سیاسی به سایر دنیا نشان می‌دهند.

وی گفت: جهاد دانشگاهی استان البرز در کنار سایر سازمان‌های انقلابی و اسلامی همواره خود را وامدار نظام جمهوری اسلامی دانسته و با حضور پرشور در عرصه انتخابات، به ایجاد فضای سرشار از شور و شعور سیاسی کمک خواهد کرد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه استان البرز از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در عرصه نظرسنجی و افکارسنجی آغاز نموده است .

هاشمی‌راد افزود: این مرکز تاکنون با تکیه بر قشر دانشجو طرح‌های متعددی را در عرصه‌های علمی اجرا نموده است، همچنین در نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز این مرکز با همکاری محققان جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش شهری و علوم اجتماعی برای برآورد حضور مردم در پای صندوق‌های رای و پیش‌بینی رئیس جمهور آینده در سطح استان تلاش خواهد نمود.

این مسئول با تاکید براینکه نقطه قوت این مرکز بهره‌گیری از قشر جوان و فرهیخته دانشگاهی در انجام طرح‌های افکارسنجی است، گفت: خوشبختانه تاکنون نتایج طرح‌های این مرکز از درصد اعتبار و روایی برخوردار بوده و این مهم در نظرسنجی انتخابات دور گذشته مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به خوبی قابل مشاهده بوده است.

وی اظهار کرد: نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز در پنج مرحله برگزار خواهد شد که مرحله اول از شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ آغاز شده هفته آخر منتهی به انتخاباتِ ۲۹ اردیبهشت در چهار مرحله‌ی‌ دیگر ادامه خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار