رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به فضای انتخاباتی حاکم بر کشور گفت: نقدهای بسیاری به دولت فعلی وارد است و ما نیز نقد خود را به دولت اعلام می‌کنیم.
کد خبر: ۴۲۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 13 May 2017

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا تابش در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان با استاندار و معاونان، فرمانداران و بخشداران استان یزد اظهار داشت: دولتی موفق است که با منابع کم، بهترین رشد اقتصادی را رقم بزند و این فضا تنها در یک دوره ریاست جمهوری ایجاد شده است.

وی با اشاره به فضای انتخاباتی حاکم بر کشور بیان کرد: در این فضا نقدهایی مطرح می‌شود که بسیاری از آنها پایه و اساس ندارد یا وعده‌های پوچی داده می‌شود که امکان تحقق آن نیست و تنها مردم تحریک می‌شوند و زمانی که محقق نشود، به حاکمیت و نظام بدبین می‌شوند.

تابش ادامه داد: وعده‌های پوچ انتخاباتی در واقع جفا به مردم، انقلاب و نظام اسلامی است.

وی در مورد نقدها نیز بیان کرد: به دولت فعلی نقدهای بسیاری وارد است و ما نیز خود را به دولت اعلام می‌کنیم اما واقعیت این است که نقدهایی که به این دولت وارد است، به هیچ وجه قابل قیاس با نقد به دیگران نیست.

نماینده مردم اردکان در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انتخاب رئیس جمهور باید با توجه به ویژگی‌هایی انجام شود که این ویژگی‌ها در توصیه‌های حضرت علی (ع) نیز مورد توجه قرار گرفته است، افزود: شجاعت، تدبیر، مردم محوری و امانتداری از ویژگی‌های مدیران اسلامی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار