رئیس مجمع نمایندگان استان یزد و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: دادن وعده های پوچ و غیرممکن انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخابات، مصداق جفا در حق مردم و انقلاب است.
کد خبر: ۴۲۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱ 13 May 2017
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا تابش در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان یزد با استاندار، معاونان استانداری، فرمانداران و بخشداران با تبیین ویژگی های مسئولان در نظام اسلامی کشور افزود: کشور در موقعیتی قرار گرفته که دیگر توان آزمون و خطا ندارد اما در رقابت های اخیر انتخاباتی برخی نامزدها وعده هایی می دهند که نه تنها امکان تحقق آنها وجود ندارد بلکه با ایجاد بدبینی و شکاف در جامعه باعث بدبینی به نظام می شود.
وی ادامه داد: در 2 بخش منطقه ای و جهانی با دشمنانی مواجه هستیم که به دلیل تضاد اهداف انقلاب با سیاست های آنان، به دنبال ایجاد مشکل برای کشور هستند و حضور گسترده مردم در انتخابات می تواند انقلاب را در مقابل بدخواهان بیمه کند.
وی تصریح کرد: هر برگه رای بیشتر در صندوق های اخذ رای، انسجام داخلی و موقعیت بین المللی ایران را ارتقا می بخشد.
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان یزد همچنین با تقدیر از زحمات هیات های اجرایی و نظارتی انتخابات شوراها گفت: در این دوره تلاش شد تا بر اجرای قانون پافشاری شود و زمینه انتخابات قانونمند و پرشکوه فراهم آید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار