تحقق اقتصاد مقاومتی منوط به حل مشکلات

استاندار اردبیل گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید مشکلات تولید کنندگان واقعی را حل کرد.
کد خبر: ۴۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 02 June 2015
به گزارش ایرنا از استانداری اردبیل ، مجید خدابخش در بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی استان افزود: رفع مشکلات کاری تولیدکنندگان را گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی می دانیم لذا در کمک به تولیدکنندگان واقعی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی نقش فعالان بخش خصوصی در رونق اقتصادی جامعه را یادآور شد و اظهار کرد: در قالب این بازدید ها و جلساتی مانند شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت در استان به دنبال یافتن راهکارهای ممکن برای پویاتر ساختن بخش صنعت استان هستیم.

وی در بازدید از یک مجموعه بازسازی بدنه خودرو گفت: از مدیریت بانک صادرات استان می خواهیم پس از دریافت طرح توجیهی توسعه این مجموعه از سوی دست اندرکاران آن با نهایت مساعدت ممکن نسبت به پرداخت تسهیلات مورد نیاز شرکت اقدام کند.

خدابخش در بازدید از یک شرکت برش ورق های فلزی و صنعتی در شهرک صنعتی 2 اردبیل هم با تاکید بر استفاده دست اندرکاران این مجموعه از تجارب کاری مدیران فولاد مبارکه عنوان کرد: بانک های تجارت و کارآفرین نسبت به تامین تسهیلات مورد نیاز این شرکت اقدام می کنند.

استاندار در ادامه بازدید خود در شرکت تعاونی تولید دوغ نیز حضور یافت و از مدیر شعب بانک کشاورزی استان خواست نسبت به تامین تسهیلات بانکی مورد نیاز این واحد مساعدت نماید.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار