کد خبر: ۴۳۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 28 May 2017
هنگام تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پایتخت۵» یکی از خودروهای موجود در صحنه دچار واژگونی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این روزها تصویربرداری سریال «پایتخت5» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در شمال کشور پیگیری می‌شود.

بنا بر این گزارش، حین تصویربرداری یکی از سکانس‌هایی که قرار بوده ماشینی از روی صخره‌ای با شتاب بالا رد شود، ماشین چپ کرده و بدلکار مربوطه (امیرحسین خنجری) طراح بدلکاری سریال دچار مصدومیت شدید شده و گونه وی دچار شکستگی شده است.

طبق پیگیری‌های خبرنگار فارس، حال عمومی این بدلکار به دلیل رعایت نکات ایمنی خوب است و او هم اکنون جهت مداوا در بیمارستان بستری است و قرار است امروز برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستانی در تهران منتقل شود.

به گزارش فارس، سریال پایتخت 5 به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری با مشارکت سازمان هنری اوج در روز 19 اردیبهشت در منطقه شیرگاه استان مازندران مقابل دوربین رفت. پیش از این قرار بود که این سریال برای رمضان 96 از شبکه یک سیما پخش شود اما به دلیل طولانی شدن زمان پیش‌تولید سریال دیگری جایگزین آن در این ماه شد.
 
در این سریال محسن تنابنده، علیرضا خمسه،‌ احمد مهران‌فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی‌عبداللهی و سارا و نیکا فرقانی اصل به ایفای نقش خواهند پرداخت.

این احتمال می‌رود این سریال برای نوروز سال 97 از شبکه یک سیما پخش شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار