رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان اعلام کرد:
به گزارش تابناک سمنان، رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش استان سمنان از آغاز سنجش بیش از 12 هزار نوآموز در هشت پایگاه سنجش آموزش و پرورش این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 10 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خادمیان با اشاره به اینکه امسال 12 هزار دانش‌آموز استان، در این طرح سنجش می‌شوند،اظهاركرد: هشت پایگاه سنجش سلامت در مناطق مختلف استان سمنان برای اجرای این طرح مهیا شده است.

وی بابیان اینکه طرح سنجش سلامت نو آموزان بدو ورود به دبستان از امروز 20 خرداد آغاز شده است افزود: با تکمیل ثبت‌نام توسط مدیران مدارس و دریافت معرفی‌نامه، خانواده‌های نوآموزان این استان می‌توانند برای انجام سنجش فرزندان شان به پایگاه‌های از پیش تعیین شده مراجعه کنند.

رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش استان سمنان هزینه طرح سنجش سلامت برای نوآموزان کلاس اولی را 200 هزار ریال اعلام کرد و افزود: این وجه باید از طریق دستگاه‌های پوز مستقر در پایگاه‌های سنجش سلامت پرداخت شود.

این مقام مسئول از اجرای این طرح در مناطق عشایری استان خبر داد و گفت: اجرای طرح سنجش سلامت برای نوآموزان عشایری به‌صورت رایگان خواهد بود.

خادمیان خاطرنشان کرد: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان سمنان با همکاری100 نفر از نیروهای آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و ...از امروز 20 خردادماه آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار