معاون فرماندار سرخه:
به گزارش تابناک سمنان، معاون فرماندار سرخه گفت: با توانمندی نیروهای انتظامی و همراهی دستگاه های ذی ربط دستگیری مجرمان انتظامی شهرستان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۴۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 15 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد تقی ادهم صبح پنج‌شنبه در جلسه کمیسیون سرقت سرخه که به میزبانی سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، ضمن بیان اینکه سرقت در سطح شهرستان طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه مورد افزایش داشته است، بیان کرد: این میزان، رشد پنج درصدی این جرم را نشان می دهد امام از سوی دیگر در مقوله دستگیری سارقان با موفقیت تیم های انتظامی، افزایش ۳۰ درصدی کشف را در سطح عوامل سرقت شاهد هستیم.

وی با اشاره به عملکرد نیروهای انتظامی سرخه، افزود: در سال ۹۶ تا کنون ۴۵ فقره سرقت به وقوع پیوسته که با توانمندی نیروهای انتظامی از این تعداد ۳۵ فقره به دستگیری سارقان منجر و ۳۶ نفر به مراجع قضایی سپرده شده اند همچنین بیشترین رنج سنی سارقان دستگیر شده بین ۲۵ الی ۳۰ سال است.

معاون فرماندار سرخه همچنین گفت: یکی از معضلاتی که امروزه کشور با آن مواجه است افزایش نیروهای آماده و جویای کارجوان محسوب می شود که در صورت رونق کسب و کار و اشتغال در سطح کشور حجم گسترده ای از وقوع سرقت توسط گروه سنی جوان کشور کاهش خواهد یافت که دراین باره نیز با رویکرد دولت در زمینه ایجاد اشتغال افق های مطلوبی در انتظار کشور خواهد بود و این روند قطعا در سرخه ادامه خواهد یافت.

ادهم با تاکید بر اینکه اساسی ترین عامل پیشگیری از سرقت در مرحله اول خود مردم هستند، گفت: طبق آمار بیشترین وقوع سرقت در سطح شهرستان در اماکن خصوصی از قبیل دامداری، مرغداری و محل هایی است که در حال حاضر، رها شده و غیر فعال هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار