فرمانده انتظامی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مظنون اصلی اسیدپاشی در شاهرود دستگیر شده است، گفت: انجام تحقیقات تخصصی همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۴۴۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 17 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، سردار روح الامین قاسمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۱:۵۰ بامداد امروز وقوع یک حادثه اسیدپاشی در یکی از روستاهای شهرستان شاهرود به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه فردی ناشناس با حضور در منزل مردی ۷۸ ساله ظرفی با مقداری اسید روی دختر و همسر وی ریخته و متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: در این حادثه همسر ۷۰ ساله شاکی از ناحیه دست و دختر ۳۲ ساله‌اش از ناحیه صورت و سایر اعضای بدن مجروح و به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

قاسمی اضافه کرد: با توجه حساسیت موضوع در همان دقایق ابتدایی حادثه تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی مسؤولیت رسیدگی به این پرونده و دستگیری متهم را به عهده گرفتند.

وی تصریح کرد: ساعتی قبل با تلاش مستمر مأموران پلیس، مرد جوانی با عنوان مظنون اصلی پرونده دستگیر شد و انجام تحقیقات تخصصی از وی همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مصدومیت همسر شاکی سطحی بوده و به صورت سرپایی درمان و مرخص شده است، خاطرنشان کرد: دختر وی به علت آسیب‌دیدگی بیشتر به بیمارستان ساری منتقل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار