معاون فرماندار سرخه:
معاون فرماندار سرخه با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۰۷مورد ولادت در سرخه ثبت شد، گفت: این میزان در دو ماهه نخست سال جاری شامل ۱۵ مورد ولادت بود.
کد خبر: ۴۴۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶ 17 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد تقی ادهم بعدازظهر شنبه در جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی به‌میزبانی سالن جلسات فرمانداری سرخه با تشریح عملکرد ثبت احوال شهرستان در سال ۹۵ ضمن بیان اینکه طی سال گذشته ۱۰۷ مورد ولادت در ثبت احوال سرخهبه ثبت رسیده است، ابراز داشت: در سال جاریتا پایان اردیبهشت ماه ۱۵ مورد ثبت ولادت صورت‌گرفت که از این تعداد ۱۱ پسر و چهار دختر را شامل می شود.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته ۸۶ مورد ثبت وفات در سرخه صورت گرفته است به کاهش ۲۸ درصدی ثبت وفات طی سال جدید نسبت به مشابه سال قبل اشاره داشت و افزود: در سال ۹۶ تا کنون ۱۷ مورد وفات در اداره ثبت احوال ثبت‌ شده است.

معاون فرماندار سرخه ضمن تاکید بر اینکه این شهرستان از مردمی مومنو انقلابی برخوردار است به ثبت موارد ازدواج نیز اشاره داشت و ابراز داشت: طی سال گذشته ۵۲ فقره ازدواج در شهرستان صورت‌ گرفت که در سال جاری نیز تاکنون ۹‌مورد ثبت ازدواج انجام شده است.

ادهم در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه در بحث خانواده و معضلات اجتماعی کمترین مشکل موجود را در سرخه شاهد هستیم و این شهرستان یکی از معدود مناطقی است که دفتر طلاق در آن تاکنون بازگشایی نشده که امید می رود در راستای تحکیم بنیان خانواده و افزایش نشاط و سلامت اجتماعی شاهد ثبت طلاق در این شهرستان نباشیم.

وی با اشاره به اینکه سرخه شهرستانی نوپامحسوب می شود، افزود: ثبت احوال این شهرستان با بهره گیری از نیروهای توانمند و حداکثر امکانات موجود آمادگی ارائه حداکثری خدمات مربوط به این حوزه را دارا است.

منبع: مهر
برچسب ها: ولادت ، طلاق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار