رئیس پلیس راه سمنان خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان، رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: آمار تلفات تصادفات جاده ای در ماه های فروردین و اردیبهشت 96 نسبت به سال گذشته 19.5 درصد کاهش داشت.
کد خبر: ۴۴۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 18 June 2017
به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی روز یکشنبه در کمیسیون ایمنی راه های استان در سالن غدیر استانداری سمنان، افزود: در ماه های اردیبهشت و فروردین 96 حدود 37 نفر در جاده های استان جان باختند که نسبت به سال گذشته این آمار 19.5 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: تا صبح روز بیست و هفتم خرداد 96 تعداد 14 نفر در تصادفات جاده‌ای در استان سمنان جان خود را از دست دادند در حالی که تلفات جاده ای سمنان در مدت مشابه در خرداد 95 در جاده ها 17 نفر بود، در مجموع در سه ماه نخست سال 95 حدود 66 نفر در جاده های استان در تصادفات جان باختند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 100 تیم عملیاتی پلیس در استان سمنان به صورت شبانه روزی در ایام نوروز فعالیت کردند، گفت: با وجود افزایش حجم ترافیک و مسافرات هموطنان در این ایام، تلفات جاده ای در استان سمنان افزایش نیافت.

وی اضافه کرد: واژگونی 70 درصد از تصادفات جاده ای استان سمنان را شامل می‌شود که عمده‌ترین عامل فوت هموطنان است و این مساله نیازمند فرهنگسازی ملی، همه جانبه و در تمام سطوح است.

خسروجردی تاکید کرد: ساعت 13 تا 16 بیشترین تلفات در جاده های استان سمنان رخ می‌دهد و با توجه به این ساعات باید برنامه ریزی های لازم انجام شود.

رئیس پلیس راه استان سمنان خاطرنشان کرد: محور سمنان- دامغان و منطقه چاشت خوران در 25 کیلومتری سمنان، به دلیل وضعیت آب و هوایی ویژه و مه‌گرفتگی، نیاز به سامانه روشنایی دارد که مسوولان باید برای آن برنامه ریزی کنند.

مهدی زند وکیلی معاون عمرانی استانداری به همراه جمعی از مسوولان انتظامی، امدادی، راهداری و امنیتی استان سمنان دراین نشست حضور داشتند و برنامه‌هایی برای کاهش سوانح و تلفات جاده ای به ویژه در طرح تابستانه ترافیکی در محورهای استان بررسی و پیشنهادهایی ارایه شد.

پلیس راه استان سمنان با 40 دوربین سرعت سنج ثابت، بر تردد خودروها در محورهای ارتباطی استان نظارت دارد، سالانه دست کم 20 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار