امام جمعه موقت سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، امام جمعه موقت سمنان گفت: تمام پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران است و هر کشوری برابر ایران قرار گیرد، سیلی محکم‌تری خواهد خورد.
کد خبر: ۴۴۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 23 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس ظهر امروز در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان هم‌زمان با روز جهانی قدس، ضمن قدردانی از مردم ولایتمدار سمنان که با حضور گسترده و پرشور خود بار دیگر حماسه آفریدند، اظهار داشت: دشمنان اسلام از 70 سال قبل در پی طراحی جایگاهی برای خود در خاورمیانه بودند تا نیروهایی از آنان حمایت کنند.

وی افزود: این نیروها دنبال منابع منطقه و عملیاتی کردن نقشه شوم خود بودند؛ اما وحدت جامعه اسلامی نشان داد عملیات آنان در این محدوده جغرافیایی منتج به شکست می‌شود.

عبدوس با بیان اینکه داعش دست‌نشانده عمال و دشمنان اصلی اسلام است، اضافه کرد: این گروهک تروریستی تشکیل شد تا برای امنیت خود، امنیت دیگر کشورها را از بین ببرد.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه تمام معادلات دشمن که غربی‌ها در پی عملیاتی شدن آن بودند، به هم خورد، اظهار داشت: بعد از حادثه تروریستی اخیر، همه شاهد پوچ بودن نقشه‌های دشمنان اسلام و ایران بودند.

وی با بیان کرد: مقام معظم رهبری در جمع خانواده‌های معظم شهدا اعلام فرمودند که دنیا بداند که نمی‌تواند بر کشور ما سیلی بزنند؛ بلکه با اقدامی کوچک علیه ایران سیلی بزرگ‌تری خواهد خورد.

عبدوس با بیان اینکه ایران اسلامی از قدرت دفاعی بالایی برخوردار است، اظهار داشت: آمریکا که خود را ازلحاظ دفاعی قوی می‌داند، نتوانست از پس آزمایش موشک بالستیک خود بربیاید.

وی ادامه داد: دنیا مشاهده کرد در نیمه‌های شب چند موشک با فاصله ۷۰۰ کیلومتری به دستور مقام معظم رهبری به مقر دشمنان شلیک شد و به نقطه موردنظر اصابت کرد.

امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی با ترسی که در جریان این حرکت سپاه پاسداران بر او غلبه کرد، از تمام کشورها خواسته است دست در دست هم دهند تا ایران ضعیف شود.

عبدوس ادامه داد: تمام پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران است و مقام معظم رهبری فرموده‌اند هر کسی بخواهد مقابل ایران بایستد، نابود خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار