همزمان با اولین روز ماه شوال؛
به گزارش تابناک سمنان، مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان، گفت: نماز عید فطر در ۱۹نقطه استان و ازجمله در سمنان به امامت آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۴۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 25 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد حسن پیرچه مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان از برگزاری نماز عید سعید فطر در 19 نقطه از استان خبرداد و گفت: نماز عید سعید فطر در سمنان به امامت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان 7:45 صبح در مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان با اشاره به اینکه نماز عید فطر در شاهرود ساعت 7:30 صبح در مصلی نماز جمعه با امامت حجت الاسلام و المسلمین امینی اقامه خواهد شد، افزود: نماز عید فطر در دامغان ساعت 7 صبح در میدان شهدا به امامت حجت الاسلام سید محمد حسینیان اقامه می شود.

پیرچه با بیان اینکه اقامه نماز عید فطر در گرمسار ساعت 7 صبح در مسجد جامعه و به امامت حجت الاسلام سیدعلی مهدی نژاد می باشد، اظهار کرد: نماز عید سعید فطر در سرخه ساعت 7:15 صبح در حسینیه شهدا به امامت حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر اقامه می شود.

وی با اشاره به اینکه نماز عید در مهدیشهر ساعت 7:30 صبح به امامت حجت الاسلام محمد بارانی در حسینیه المهدی(عج) برپا خواهد شد، گفت: نماز عید در شهمیرزاد ساعت 8 به امامت حجت ‏الاسلام سیدداوود احمدپناه در مصلی و در درجزین ساعت 7به امامت حجت ‏الاسلام محمدرضا رحیمی‏ زاده در مدرسه حضرت مهدی(عج) اقامه می شود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان در ادامه افزود: اقامه نماز عید در بسطام ساعت 7:30 صبح به امامت حجت الاسلام و المسلمین رضوی نسب در صحن امامزاده محمد بسطام و در دیباج ساعت7:30 به امامت حجت الاسلام و المسلمین قدمی در مصلی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نماز عید در آرادان ساعت 7:30 صبح به امامت حجت الاسلام و المسلمین شریفی نیا در مسجد صاحب الزمان اقامه می شود، گفت: نماز عید در ایوانکی ساعت 7:30 صبح در میدان امام خمینی به امامت حجت الاسلام و المسلمین کشمیر برگزار خواهد شد.

پیرچه همچنین تصریح کرد: نماز عید سعید فطر در کلاته ‏خیچ ساعت 8 صبح به امامت حجت الاسلام حمیدرضا شکری در حسینیه اعظم و در بیارجمند به امامت حجت ‏الاسلام محمدرضا احمدی در مصلی ساعت7:30 برگزارمی شود.

وی با بیان اینکه این نماز و در کلاته ‏رودبار به امامت حجت ‏الاسلام اسماعیل بناییان سفید در مسجد جامع ساعت 8 برگزار می شود، افزود: اقامه نماز عید در مجن ساعت 7:30 به امامت حجت الاسلام و المسلمین جناتی در مسجد جامع و در رودیان ساعت 7:30 صبح به امامت حجت الاسلام والمسلمین معصومی در مسجد جامع برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان با اشاره به اینکه نماز عید در میامی ساعت 6:30 صبح به امامت حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در مسجد جامع برگزارخواهد شد، بیان کرد: نماز عید در حسین آباد کالپوش ساعت 7:30 به امامت حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در مدرسه حضرت زینب(س) اقامه می شود.

پیرچه درخصوص ایاب و ذهاب نمازگزاران گفت: در همه شهرهای استان وسائل نقلیه عمومی برای برگزاری هرچه باشکوهتر نماز عید سعید فطر پیش بینی شده و نمازگزاران را از همه نقاط مختلف شهر به محل برپایی نماز عید فطر انتقال می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار