مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان:
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با بیان اینکه پیک مصرف برق استان از اوج سال گذشته عبور کرد، گفت: این اوج مصرف ۵۰ روز زودتر از پیک مصرف سال ۹۵ ثبت شده است.
کد خبر: ۴۴۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 25 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید علی اکبر صباغ در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به روند افزایش گرما در روزهای گذشتهو رشد مصرف انرژی الکتریکی در سطح استان سمنانبیان کرد: براساس گزارش مرکز دیسپاچینگ فوق توزیع معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای سمنان، اوج مصرف برق در استان تاکنوندر ساعت ۱۲ روز چهارشنبه دهم خرداد ماه ۹۶ معادل ۴۸۹ مگاوات ثبت شده که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته بیش از چهار درصد افزایش داشته است.

سید علی اکبر صباغ رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان

وی همچنین خاطرنشان کرد: با بررسی روند مصرف انرژی الکتریکی و با توجه به روزهای گرم فصل تابستان، افزایش بیشتر آن نیز پیش بینی می شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان بیشترین مصرف انرژی الکتریکی در سال گذشته را سوم مرداد ۹۵ دانست و افزود: اوج مصرف برق در تابستان سال قبل در تاریخ سوم تیرماه۹۵با مصرفی معادل۴۸۹ مگاوات ثبت شده بود که در سال جاری، قبل از شروع فصل تابستان بدین مقدار مصرف رسیده ایم.

صباغ ضمن درخواست از مشترکان بخش صنایع، کشاورزی و خانگی در رعایت صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی، گفت: همکاران ما در صنعت برق استان، تمامی تلاش خود را به کار بسته اند که تابستان امسال نیز همچون سنوات گذشته با کمترین مشکل و اعمال خاموشی سپری شود که این امر در سایه تعامل و همکاری همه شهروندان و صنعتگران میسر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار