مدیر صنایع جهاد کشاورزی سمنان خبر داد
مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور هشت مجوز تأسیس واحدهای کشاورزی و دامی در این استان در خردادماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۴۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 25 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان،رحمت‌الله کاشی در کمیته اقتصاد مقاومتی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به صدور هشت مجوز تأسیس واحدهای کشاورزی و دامی در استان سمنان در خردادماه امسال اظهار کرد: با اتمام و راه‌اندازی این واحدهای تولیدی 182 میلیارد ریال در حوزه کشاورزی و دامی استان سمنان سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی افزود: از هشت مجوز تأسیس صادرشده در حوزه جهاد کشاورزی استان سمنان در خردادماه امسال، چهار مورد مربوط به حوزه زراعی، سه مورد مربوط به حوزه باغی و یک واحد دیگر نیز در حوزه دام و طیور بوده است.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه برای این هشت واحد درمجموع 182 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ثابت و در گردش انجام‌ شده است، عنوان کرد: از این مبلغ 182 هزار و 297 میلیون ریال آن مربوط به سرمایه‌گذاری ثابت و 81 هزار و 703 میلیون ریال آن نیز مربوط به سرمایه در گردش این واحدهای تولیدی پس از بهره‌برداری کامل است.

کاشیبا اشاره به آمار تفکیکی سرمایه‌گذاری ثابت این واحدهای تولیدی در حوزه جهاد کشاورزی بیان کرد: از مجموع 182 هزار و 297 میلیون ریال سرمایه‌گذاری ثابت که با بهره‌برداری از این واحدها در استان سمنان صورت می‌گیرد، 95 میلیون ریال آن در بخش دام و طیور، 75 هزار و 646 میلیون ریال آن در حوزه زراعی و 11 هزار و 651 میلیون ریال آن نیز در بخش باغی است.

وی بیان کرد: از مجموع 81 هزار و 703 میلیون ریال سرمایه در گردش این هشت واحد تولیدی در صورت بهره‌برداری کامل از آن، 40 هزار و 797 میلیون ریال آن در حوزه زراعی، 32 هزار و 712 میلیون ریال در حوزه‌ دام و طیور و هشت هزار و 194 میلیون ریال در حوزه باغی خواهد بود.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به ظرفیت تولید این واحدهای کشاورزی و دامی در استان خاطرنشان کرد: در صورت بهره‌برداری کامل از این واحدها، سالانه 40 هزار و 486 تن به ظرفیت فرآوری انواع محصولات کشاورزی و دامی در استان سمنان افزوده خواهد شد.

کاشیبیان کرد: این واحدها برای تولید این میزان محصول، 58 هزار و 210 تن از انواع مواد اولیه و خام زراعی، باغی و دام و طیور را مصرف می‌کنند.

وی با اشاره به تأثیر پیش‌بینی بهره‌برداری این واحدهای تولیدی در ایجاد فرصت‌های جدید شغلی در استان سمنان اضافه کرد: با بهره‌برداری کامل از این واحدهای تولیدی، برای 148 نفر اشتغال مستقیم و پایدار ایجاد خواهد شد.

برچسب ها: جهاد کشاورزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار