هم زمان با شروع تعطیلات عید فطر؛
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با اشاره به نزدیک شدن مسافرت‌های تابستانی گفت: ۹۹ جایگاه عرضه سوخت استان سمنان آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.
کد خبر: ۴۴۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 25 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، سبحان رجب پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه با نزدیک شدن به عید سعید فطر و شروع مسافرت های تابستانی کنترل‌های کمی و کیفی جایگاه های عرضه سوخت استان سمنان افزایش یافته است، تصریح کرد: همچنین بازرسان جایگاه های منطقه شاهرود نیز به صورت شبانه روزی وضعیت جایگاه های عرضه سوخت را از نظر خدمت رسانی به مشتریان مورد بررسی و پایش قرار می دهند.

سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود

وی ضمن اشاره به سوخت سی ان جی، مردم را تشویق به استفاده بیشتر از این نوع سوخت به جای بنزین کرد و اضافه کرد: در راستای رفاه حال مسافران و زائران حرم رضوی و استقبال بیشتر مردم از سوخت سی ان جی تعداد جایگاه های عرضه این نوع سوخت در استان سمنان افزایش یافته و بزرگترین جایگاه سی ان جی شرق استان نیز بزودی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود یاد آور شد: این منطقه دارای ۵۹ محل عرضه بنزین و نفتگاز و ۴۰ جایگاه سی ان جی فعال است که به صورت شبانه روزی به زائران و مسافران خدمت رسانی می کنند.

برچسب ها: بنزین ، مسافر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار