با اجرای طرح کاداستر و تعیین محدوده‌های معدنی در استان بوشهر سامانه تخصصی کاداسترمعادن این استان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۴۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 08 June 2015
تابناک بوشهر: معاون امور صنایع و معادن استان بوشهر گفت: با اجرای طرح کاداستر و تعیین محدوده‌های معدنی در استان بوشهر سامانه تخصصی کاداسترمعادن این استان راه‌اندازی شد.

 حسن بحرینی با بیان اینکه استان بوشهر دارای 4 میلیارد تن ذخیره معدنی است اظهارداشت: معادن استان بوشهر در زمینه‌های سنگ لاشه، گچ، آهک، مارن و واریزه کوهی است.

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر 224 واحد معدنی فعال است گفت: میزان ذخیره واحدهای معادن فعال استان بوشهر سه میلیارد تن است که بیشتر در شهرستان‌های دشتی، دشتستان و دیر قرار دارد.

معاون امور صنایع و معادن استان بوشهر از فراخوان عمومی ثبت نام در سامانه کاداستر معادن استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: تمامی دارندگان مجوزهای معدنی در استان بوشهر حداکثر تا پایان خرداد باید نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود سامانه http://cadastre.mimt.gov.ir برای ایجاد حساب کاربری اقدام کنند.

بحرینی تصریح کرد: دارندگان مجوزهای معدنی در استان بوشهر پس از دریافت کد پیگیری، باید برای فعال سازی و انتساب محدوده معدنی خود، به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر مراجعه کنند.

وی، تعیین محدوده‌های معادن، تسریع در صدور فرایند مجوز معادن را از اهداف فراخوانی برای ثبت نام در سامانه کاداستر معادن استان بوشهر دانست و بیان کرد: با ثبت در سامانه یاد شده گواهی و مجوزهای اکتشافی، و تعیین محدوده‌های معدنی و استعلامات در کوتاه‌ترین زمان بدون حضور در محل صادر می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار